Gida Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Någon som kollar på det? det har gått bra hittils, men det är imorgon som det börjar på riktigt med en tuff match mot Kanada. * Grattis till Allt om-tråden - QoS * Citera
bzkt Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Självklart följer man Hockey-VM! Matchen mot Finland var ju väldigt underhållande även om man missade tredje perioden. De två tidigare matcherna var ju lite tråkiga, den eventuella "vitryssland"-matchen och matchen mot Danmark när vi kör över dem totalt. Imorgon mot Kanada kommer bli tufft, kommer sitta bänkad framför TVn. Citera
Bojen Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Kollar och kollar.. Tittar väl lite mer när det väl börjar dra ihop sig till slutspel. Citera
Papa Kubo Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Om jag mot förmodan skulle vilja följa matcherna så väljer jag nog radiosporten. Treans sportsändningar är rent skräp. Citera
bzkt Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Kubo, håller med om att reklampauserna mitt i perioderna retar mig till vansinne, men nu med Wikegård som kommentator är det ren underhållning Wikegård och Lennáard är väldigt lika varandra faktiskt Citera
Vallgrei Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Alla sändningar som Åke Unger är inblandade i går inte att titta på, tål inte karln! Citera
Gida Postad 7 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2005 Match mot Kanada ikväll, några tips om slutresultat? Själs så tror jag på 2-2 och det kommer att lossna för Zetterberg som gör båda målen. Citera
Peakfreak Postad 7 Maj , 2005 Rapport Postad 7 Maj , 2005 Heja Lettland! Irbe kan mycket väl ha varit den coolaste målvakten någonsin! Citera
eurythmech Postad 7 Maj , 2005 Rapport Postad 7 Maj , 2005 Jag tror på 384-0 för Sverige efter att taktiken med att störa motståndarnas uppspel högt upp i banan faller väl ut. Särskild i andra perioden då man rycker ifrån med 189 mål. Citera
bzkt Postad 7 Maj , 2005 Rapport Postad 7 Maj , 2005 Match mot Kanada ikväll, några tips om slutresultat?Själs så tror jag på 2-2 och det kommer att lossna för Zetterberg som gör båda målen. Jävla optimist du är då Jag tror på 3-1 till Sverige, förhoppningsvis lossnar det för Zetterberg och han får trycka in 1 eller 2 mål. Citera
crows Postad 7 Maj , 2005 Rapport Postad 7 Maj , 2005 Följer VM gör man bäst på plats i Innsbruck synd man åkte hem efter Finlandsmatchen bara... ..... Sverige spelade ruskigt bra!!!! GULDET ska hem i år igen!!! Citera
eurythmech Postad 7 Maj , 2005 Rapport Postad 7 Maj , 2005 GULDET ska hem i år igen!!! Danmark lär väl knappast ha nån chans? Citera
Gida Postad 8 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2005 Väldigt starkt av Tre Kroner att vinna igår. Vi får hoppas att vi gör en lika bra match ikväll mot USA om vi gör det så borde vi vinna över dem. Crows: det måste ha varit jävligt kul att vara där nere va? Citera
crows Postad 8 Maj , 2005 Rapport Postad 8 Maj , 2005 Det var förbannat roligt att vara där, synd man åkte hem efter första gruppspelet det är nu det börjar!!!!! Så fantastiskt skön stämning mellan alla fans, inte fel att dricka öl och vråla tillsammans med danskar, letter, finnar, slovener mm!!!! eurytmech: Såvitt jag vet tillhör fortfarande skåne till Sverige, eller har jag missat något Citera
eurythmech Postad 8 Maj , 2005 Rapport Postad 8 Maj , 2005 eurytmech:Såvitt jag vet tillhör fortfarande skåne till Sverige, eller har jag missat något Ja just fan. Välkommen tillbaka! Citera
crows Postad 8 Maj , 2005 Rapport Postad 8 Maj , 2005 Man vet aldrig, jag var trots allt utomlands en vecka dansken kanske kommer snart och klipper banden för oss skåningar..... CARLSBERG Citera
eurythmech Postad 8 Maj , 2005 Rapport Postad 8 Maj , 2005 Man vet aldrig, jag var trots allt utomlands en vecka dansken kanske kommer snart och klipper banden för oss skåningar..... CARLSBERG Don't get my hopes up Citera
insomniac Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 självklart måste man betta på sverige i alla matcher, betade sverige usa, torsk, o bettade därför 3 dubbla på sverige vs lettland (kassa odds) o vann =) nu blire schweizarna, ingen enkel seger inte, de spela lika mot ryssarna som enligt alla experter var stora favoriter efter genrepet, blir spännande o se, fast nu har vi ju fått igång alla våra målgörade, så jävla perfekt med en sån här "walk in the park"-match som lettland innan slutspelet börjar så man får igång spelarna GL HF WP Citera
Recommended Posts