Cyntax Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 Bounty på Cyntax, en platta Pripps Blå! Har min vinnare klar. Suckern ska jag utse på plats. Citera
MikeTime Postad 22 September , 2009 Författare Rapport Postad 22 September , 2009 Fan, du ska ju inte ge tips här redan Illvilja!! ...och ja, man får betta på sig själv. På båda betsen. Citera
Nice Hand GG Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 Sucker = Klyka Vinnare = Lapp-roffe Citera
nutshellcracker Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 De e tur att jag har volvokombin ifall det krisar totalt på pokerborden vid läggdags, för börja låta som det blir ett par som ligger där Ser verkligen fram mot att visa vad en småbarnspappa kan göra vid borden! Jag som trodde du halvvägs in i först astyckets mening skulle skriva att du kunde pantsätta den (tag inte det som ett tips; i egenskap av att själv vara småbarnspappa till två på totalt 8 bast så vet jag att kombin e bra att ha!) Citera
Crappy Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 Bounty på Cyntax, en platta Pripps Blå! Har min vinnare klar. Suckern ska jag utse på plats. En Elfsborgare kanske? Citera
nutshellcracker Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 En Elfsborgare kanske? Varför inte 11 stycken.......5 mål i baken... Citera
Crappy Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 Varför inte 11 stycken.......5 mål i baken... Vi pratar inte fotboll i den här tråden!!!!!!!!! Citera
Cyntax Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 En Elfsborgare kanske? Varför inte 11 stycken.......5 mål i baken...HAHAHAHA!!! Jag ska se vem som ser tomtigast ut. Citera
MikeTime Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Postad 23 September , 2009 Jag ska se vem som ser tomtigast ut. ...och sätta honom som vinnare? Brukar vara ett vinnande koncept imo. Citera
simonlofberg Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 HejjA mig:D Edit: Fan inte sovit på xx h , är turren om 3 dagar, Ons tors fre? eller ska inte denna dag räknas som dag:D Citera
J-O Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Alkohol och kvinnohål de enda hål jag tål:roll: Det är ju så att jag vinner ju detta, skitenkelt Citera
TotalFarsa Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 Det slog mig just hur många likheter det finns mellan turren och julafton. - Högt ställda förväntningar inför dagen men somliga kommer att uppleva samma missmod när de bustar som då man upptäcker att man bara fått mjuka paket - En tjock man anländer med en massa presenter i.e Mike kommer att donera marker åt höger och vänster - Precis som vissa släktingar somnar i soffan efter middagen kommer andra att somna på golvet pga av överintag (förvisso ej av mat utan dryck) - Det finns alltid en släkting som blir onykter och lite väl högljudd... Visst fan, Skanke skulle ju inte med... Två dagar kvar... Citera
valterego Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 Du glömde en sak: Ingen vill säga det, men alla VET att det är Farsan som är tomten Citera
TotalFarsa Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 Du glömde en sak: Ingen vill säga det, men alla VET att det är Farsan som är tomten Ooooooooooh, Snap! Citera
torax Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 Du glömde en sak: Ingen vill säga det, men alla VET att det är Farsan som är tomten Haha Klockren Citera
MikeTime Postad 24 September , 2009 Författare Rapport Postad 24 September , 2009 Du glömde en sak: Ingen vill säga det, men alla VET att det är Farsan som är tomten Den var fan nästan värd 1K extra i startstack. Haha Klockren http://www.klockren.nu Citera
MikeTime Postad 24 September , 2009 Författare Rapport Postad 24 September , 2009 Då var det dags att börja bokföra återbud istället. Mtp att turren redan är överbokad kommer inga andra att tas in istället trots att det faktiskt är en "kölista" med forumiter. Uppdaterad lista på fiskar finns nedan. Glöm inte bort att välja ut er vinnare respektive sucker gällande sidebettet. Hittills anmälda forumiter: MikeTime Torax Valterego omalley TotalFarsa jm_j simonlofberg nordkvist Nice_Hand_GG Illvilja Hygglo hogge75 Appelsf JohnH Lapp-Roffe Crappy Drunken Penguin cDk Danne980 Klyka Cyntax Klubbspelare från trakten / övrigt löst folk: David Andersson Doris Mats W Benny M Dani B Jonas, den lille stridsvagnen Richard G Krister "Crippa" Gustavsson J Thorsager S Lindell J Fredriksson Citera
JohnH Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 Jag tror två sthlmare tar botten och toppenplaceringarna. Får man lägga två betkombos eller är det en/pers? JohnH ute först o jm_j på topp... eller tvärs om! Citera
MikeTime Postad 24 September , 2009 Författare Rapport Postad 24 September , 2009 Jag tror två sthlmare tar botten och toppenplaceringarna. Får man lägga två betkombos eller är det en/pers? JohnH ute först o jm_j på topp... eller tvärs om! Du får spela på flera givetvis. Dock är det alltid båda betten du måste dubblera. Citera
valterego Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 Vad kostar bettingen? Jag tror le petit tanque blir sist och Dybban vinner. Citera
Drunken_Penguin Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 Vad kostar bettingen? Säljer du alkohol Mike? Citera
MikeTime Postad 24 September , 2009 Författare Rapport Postad 24 September , 2009 Vad kostar bettingen? Jag tror le petit tanque blir sist och Dybban vinner. Säljer du alkohol Mike? Orka liksom. Ska flytta till Årsta och vinna million. Citera
valterego Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 Orka läsa instruktioner. Härmed proklamerar jag en fin bounty för att slå ut undertecknad. Ett paket bestående av ett sexpack folköl, två svettarmband från Nordicbet, två oöppnade Copag-lekar i plast samt ett litet paket russin. Citera
torax Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 Orka läsa instruktioner. Härmed proklamerar jag en fin bounty för att slå ut undertecknad. Ett paket bestående av ett sexpack folköl, två svettarmband från Nordicbet, två oöppnade Copag-lekar i plast samt ett litet paket russin. Nice äntligen något att spela för Citera
TotalFarsa Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 Orka läsa instruktioner. Härmed proklamerar jag en fin bounty för att slå ut undertecknad. Ett paket bestående av ett sexpack folköl, två svettarmband från Nordicbet, två oöppnade Copag-lekar i plast samt ett litet paket russin.För det är så gott med russin? Citera
Recommended Posts