SethCohen Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Först och främst vill jag påpeka att jag respekterar alla ni som jobbar med poker.se och allt därtill. Men alla dessa "Highstakes" nyheter? Att svinga upp och ner $1M är väl inte så märkvärdigt på den nivån? Känns som det inte är "nyheter". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Att backa $1M är väl en ganska stor grej, även om man spelar nosebleed? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Flyttat till om poker.se Highstakes-nyheter brukar vara populära ser vi på antalet sidvisningar och kommentarer men vi tar gärna in åsikter om vilka typer pokernyheter vi ska skriva om. Ös på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SethCohen Postad 24 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Klart det är en stor grej men menar bara att nu mera händer det dagligen. Durr vinner durr förlorar. Känns som det var häftigare förr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SethCohen Postad 24 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Flyttat till om poker.se Highstakes-nyheter brukar vara populära ser vi på antalet sidvisningar och kommentarer men vi tar gärna in åsikter om vilka typer pokernyheter vi ska skriva om. Ös på. Jag gillar idén med p5s podcast tex. Kan vara sjysst som fan på väg till jobb. Ni hade ju igång en show för ett tag sen. Där fick ni tag på en en hel hög intressanta personligheter. Även få lite inputs (intervjuer?) kanske från folk som lyckats slå igenom med hjälp av forumet? Har själv missat att det faktiskt dyker upp en och annan sjysst artikel, kanske trycka lite mer på det? Och då inte bara från Full Tilt utan även folk från forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Förstår vad du menar och håller med dig personligen - men som Juggler säger är det vad folk i gemen efterfrågar, och då tillhandahåller vi det... Podcasts är inte en dum idé faktiskt! Och fler artiklar vore roligt. Frivillig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SethCohen Postad 25 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2009 Jaja, kör vidare på highstakes news, det finns ju av intresse av oss alla. Och nu menar jag artiklar av någon som lyckats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts