Snygglenn Postad 23 Juli , 2009 Rapport Postad 23 Juli , 2009 Skulle precis dra upp bossklienten men det händer ingenting. Provade svs, den startade, provade en annan bossklient och den fungerade inte heller. Det kommer inte upp något felmeddelande eller någonting så vet inte vad som är fel. Provade att starta om datorn men det hjälpte inte det heller. Någon som vet vad som kan vara problemet? Citera
Jamton Postad 23 Juli , 2009 Rapport Postad 23 Juli , 2009 Har exakt samma problem med alla bossklienter Citera
Snygglenn Postad 23 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2009 Har exakt samma problem med alla bossklienter Ok, du vet inte varför? Citera
Scrath Postad 23 Juli , 2009 Rapport Postad 23 Juli , 2009 Funkar för mig. Inte provat tidigare under dagen, men nu verkar det inte vara några problem iaf.. Citera
Jamton Postad 23 Juli , 2009 Rapport Postad 23 Juli , 2009 Ok, du vet inte varför? Ingen aning. Har inte kunat öppna nån bossklient på min nya dator. Citera
Ferna Postad 23 Juli , 2009 Rapport Postad 23 Juli , 2009 Hade problem med min för någon dag sedan, installerade om och sedan fungerade det klockrent igen! Provat det? Citera
Snygglenn Postad 23 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2009 Hade problem med min för någon dag sedan, installerade om och sedan fungerade det klockrent igen! Provat det? Alltså, det är ju alla bossklienter utom svenska spel som krånglar. Får prova ändå, ty Citera
Snygglenn Postad 23 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2009 Försökte avinstallera det nu, fick detta felmeddelande: Could not open install.log file Citera
slowboy Postad 23 Juli , 2009 Rapport Postad 23 Juli , 2009 Gå in i felsäkert läge , avinstallera den.. Citera
Snygglenn Postad 23 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2009 Gå in i felsäkert läge , avinstallera den.. Hur gör man det? Citera
Crappy Postad 23 Juli , 2009 Rapport Postad 23 Juli , 2009 Starta om datorn och tryck F8 under tiden den drar igång. Citera
Ferna Postad 23 Juli , 2009 Rapport Postad 23 Juli , 2009 Försökte avinstallera det nu, fick detta felmeddelande: Could not open install.log file Det borde funka att gå in i kontrollpanelen sedan lägg till/ta bort program också, tror jag gjorde på det viset.. Citera
Snygglenn Postad 23 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2009 Det borde funka att gå in i kontrollpanelen sedan lägg till/ta bort program också, tror jag gjorde på det viset.. Ja det var så jag gjorde när jag fick upp felmeddelandet Citera
Ferna Postad 24 Juli , 2009 Rapport Postad 24 Juli , 2009 Ja det var så jag gjorde när jag fick upp felmeddelandet Prova ladda ner install filen och installera _UTAN_ att avinstallera före, det är värt ett försök! Citera
brainslicer Postad 24 Juli , 2009 Rapport Postad 24 Juli , 2009 Testa avinstallera det inifrån ccleaner och kolla registret för errors samtidigt(gör det några gånger tills inga fel mer rapporteras) ccleaner brukar ofta få bort saker ur "lägg till/ta bort program" som inte Windows själv fixar då nån avinstallation går på tok Citera
robster80 Postad 24 Juli , 2009 Rapport Postad 24 Juli , 2009 har haft samma problem i ett halvår med SS Citera
Recommended Posts