Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Skulle precis dra upp bossklienten men det händer ingenting. Provade svs, den startade, provade en annan bossklient och den fungerade inte heller. Det kommer inte upp något felmeddelande eller någonting så vet inte vad som är fel. Provade att starta om datorn men det hjälpte inte det heller.

Någon som vet vad som kan vara problemet?

Postad
Hade problem med min för någon dag sedan, installerade om och sedan fungerade det klockrent igen! Provat det?

Alltså, det är ju alla bossklienter utom svenska spel som krånglar. Får prova ändå, ty

Postad
Försökte avinstallera det nu, fick detta felmeddelande:

Could not open install.log file

Det borde funka att gå in i kontrollpanelen sedan lägg till/ta bort program också, tror jag gjorde på det viset..

Postad
Ja det var så jag gjorde när jag fick upp felmeddelandet :/

Prova ladda ner install filen och installera _UTAN_ att avinstallera före, det är värt ett försök!

Postad

Testa avinstallera det inifrån ccleaner och kolla registret för errors samtidigt(gör det några gånger tills inga fel mer rapporteras)

ccleaner brukar ofta få bort saker ur "lägg till/ta bort program" som inte Windows själv fixar då nån avinstallation går på tok