Royalen_ Postad 22 Juli , 2009 Rapport Postad 22 Juli , 2009 tl; dr edit: try hitting her edit2: stick it into her pooper Citera
wheaten Postad 22 Juli , 2009 Rapport Postad 22 Juli , 2009 Vem fan orkar spela poker med en "våt" flickvän i närheten???? Citera
heltok Postad 22 Juli , 2009 Rapport Postad 22 Juli , 2009 edit2: stick it into her pooper nsfw: http://www.giftube.com/gif/anti_pooper-11197 Citera
brainslicer Postad 22 Juli , 2009 Rapport Postad 22 Juli , 2009 skaffa en... ...så får du spela ifred Citera
Illvillja Postad 23 Juli , 2009 Rapport Postad 23 Juli , 2009 x2000 har man ju förlorat en del på... Annars tappade jag en stor pott när jag floppade fyrtal med QQ hemma och fi inswtapushar in i mig. *poff* säger det när min son som då var runt ett halvår kryper in under skrivbordet och rycker ur strömsladden... Citera
gdaily Postad 23 Juli , 2009 Rapport Postad 23 Juli , 2009 Den här tråden är värdelös utan bilder. Citera
Jennez Postad 23 Juli , 2009 Rapport Postad 23 Juli , 2009 Annars tappade jag en stor pott när jag floppade fyrtal med QQ hemma och fi inswtapushar in i mig. *poff* säger det när min son som då var runt ett halvår kryper in under skrivbordet och rycker ur strömsladden... *Antecknar på minuslistan över barn* Varför kan ingen berätta om fördelarna med barn? Fördelarna med flickvän har vi ju precis fått veta... Citera
Drunken_Penguin Postad 23 Juli , 2009 Rapport Postad 23 Juli , 2009 x2000 har man ju förlorat en del på... Annars tappade jag en stor pott när jag floppade fyrtal med QQ hemma och fi inswtapushar in i mig. *poff* säger det när min son som då var runt ett halvår kryper in under skrivbordet och rycker ur strömsladden... Vad är tanken bakom att låta honom leka med strömkablar och eluttag? Är du lika barnkär som Jennez? Citera
DrRoland Postad 25 September , 2010 Rapport Postad 25 September , 2010 Flickvän??? Trodde Jeffrey Dahmer bara gillade pöjkar:-D Citera
Recommended Posts