devalanteriel Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 För kännedom. Vi håller på att migrera Poker.se och POKERFORUM.nu till nyare servrar hos en förhoppningsvis mycket bättre och dessutom närmare host. Det mesta av jobbet görs i det tysta men när själva bytet sker kommer båda siterna antagligen att ligga nere i några timmar. Därför gör vi det på natten. Återkommer med exakt när det sker men på måndag eller tisdag verkar troligast. Obs att det kan hända att dns-data cachas lokalt av någon eller av vissa isp, vilket isf medför att det inte går att komma åt siterna på flera dagar. För nästan alla användare borde det dock fungera finfint igen på morgonen efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Ah <3 Vill minnas att jag skapa en tråd för typ ett tag sedan om just detta... Kommer vi fortfarande att åka över atlanten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 22 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 27 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2009 Lite dålig framförhållning men vi kom just fram till att vi har allt vi behöver nu, så vi uppdaterar redan i natt vid 02-tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 27 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2009 Med 02 menar jag förstås 01. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 27 Juli , 2009 Rapport Share Postad 27 Juli , 2009 Därför gör vi det på natten. Bättre att göra det på förmiddagen när alla sover ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 27 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2009 Äh, ni får väl sitta och runka ett par timmar eller nåt medan ni väntar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 28 Juli , 2009 Rapport Share Postad 28 Juli , 2009 Äh, ni får väl sitta och runka ett par timmar eller nåt medan ni väntar. Satana perkele att jag redan var klar när skiten gick ner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madbroiler Postad 28 Juli , 2009 Rapport Share Postad 28 Juli , 2009 jag kommer åt forumet från poker.se men inte från pokerforum.nu? Håller ni fortfarande på med flytten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 28 Juli , 2009 Rapport Share Postad 28 Juli , 2009 jag kommer åt forumet från poker.se men inte från pokerforum.nu?Håller ni fortfarande på med flytten? Jag kommer in via pokerforum.nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madbroiler Postad 28 Juli , 2009 Rapport Share Postad 28 Juli , 2009 när jag försöker gå in där står det att det är serverarbete fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madbroiler Postad 28 Juli , 2009 Rapport Share Postad 28 Juli , 2009 nu funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 28 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2009 Som sagt, kan ta lite tid innan våra nya adressinställningar slagit igenom överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 28 Juli , 2009 Rapport Share Postad 28 Juli , 2009 Bara för mig dem 10 senaste inläggen och 10 senaste dagböckerna är helt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 28 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2009 Nej, det har du rätt i, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 Visar det rätt nu för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 Inga problem här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 Nej, fortfarande fel för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 Vad är det för fel och var Gaston? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 ser ut som att dom 10 senaste står 1 timme frammåt bara. som nu t.ex står det : 15:08 Är du spelberoende? 14:33 Vad håller doyle p.. 14:31 När ska/kan man do.. 14:03 Fold eller? 13:43 99 i BB 13:32 Roulette-taktik bra? 13:17 Vill bara säga tac.. 13:14 LIVETURRE 26/9. Mi.. 13:06 PLO 0,5-1 SvS SH 12:35 Oense 12:12 Valuta Display Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2009 Hur fungerar dem nya servrarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 4 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2009 Rent allmänt bra, dock verkar vi ha något script som sänker siten vid samma tid varje natt... Vi har folk som kollar på det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 4 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2009 Nu sägs det vara åtgärdat. Vi får väl se i natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Pf går ner varenda eftermiddag i c:a 10-30 minuter. Har varit så nu tre eftermiddagar på raken. Eftersom mitt minne är under all kritik vet jag inte om det är exakt vid samma tidpunkt varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 6 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Verkar troligt. Händer mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts