D Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Varför bannar ni användare överhuvudtaget när det ändå är helt ok (åtminstonde för vissa) att bara öppna nya konton i oändlighet? Är lite nyfiken då detta är någonting jag inte kan förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Det är inte alls ok att öppna nya konton när man blivit bannad men det är inte alltid så lätt för oss moderatorer att upptäcka dessa nya konton och knyta dom till en tidigare användare. Tro't om du vill men vi banninerar inte fullkomligt urskiljningslöst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 22 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Har aldrig påstått att ni bannar urskiljningslöst. Jag är inte nöjd med ditt svar. Det kanske mycket väl är så att du inte förstår exakt vad jag menar. Därför skulle jag uppskatta ett svar om en moderator som förstår vad jag pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Jag förstår inte heller vad du pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Har aldrig påstått att ni bannar urskiljningslöst. Jag är inte nöjd med ditt svar. Det kanske mycket väl är så att du inte förstår exakt vad jag menar. Därför skulle jag uppskatta ett svar om en moderator som förstår vad jag pratar om. Min gissning är att du i så fall får utveckla din fråga. TotalFarsa svarar på din specifika fråga i sin första mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 22 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Ok, det finns i alla fall en användare som blivit bannad massor med gånger och alltid tämligen omgående kommit tillbaka och fortsatt under nya nick tills han gjort för många övertramp och blir bannad igen. Då i allafall jag tycker det snabbt brukar vara uppenbart vilket hans nya nick är har jag utgått från att det är det för moderatorerna också eftersom flera av er garanterat är betydligt smartare än vad jag är. Därför misstänker jag att moderatorerna blundar för detta. Jag tycker att ni får göra som ni vill men jag är bara nyfiken på varför. Hoppas det är lite klarare nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 PMa till en moderator om ni misstänker en användare är en gammal bannad user och varför så undersöker vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Vi kan inte banna utan bevis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 23 Juli , 2009 Rapport Share Postad 23 Juli , 2009 Jag håller eg med dig. Hejdå Royalen_. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts