Gå till innehåll

Nätverk av klubbar


umecity

Recommended Posts

Det där låter som en schysst klubb!!! Perfekt för oss som tycker att CG på Cosmopol är lite för högt även om värdet verkar vara bra.

Vore intressant att veta om det finns liknande i Sundsvall. Jag vet i alla fall ingen. PMa gärna ni som känner till motsatsen!

 

En liten parentes är att det borde gå att gå runt förbudet mot pokerklubbar.

Poker (och andra lotterier :roll: ) är ju tillåtna i slutna sällskap...

 

Borde inte ett politiskt parti kunna fungera som ett slutet sällskap. Ung vänster lär få spela hur mycket poker de vill med varandra på sina lokalkontor t.ex.

Varför då inte starta Pokerpartiet med en massa lokalkontor, i typ varenda stad, och för att få spela blir man medlem i partiet... Naturligtvis får man bara i första hand spela hos sitt lokalkontor men då o då kan det ju behövas någon partikongress 8-)

 

Vem vet, med tanke på den popularitetsnivå som pokern nått på senare tid så kanske partiet rentav kan ta sig in i riksdagen!!! :lol:

 

Det där låter som en mycket bra ide, men jag tror inte ett parti räknas som ett slutet sällskap dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst, man skulle kunna skrota medlemsavgiften och istället ta ut en högre rake på turneringarna och grytorna men det är för fasen samma pengar.

:

 

jasså det är det? "okej", antar att du har testat?

 

(inte konstigt så hög procent av nystartade företag går i konkurs de första åren)

 

Men jag ska lägga ner. GL HF alla i era klubbar, hoppas jag är välkommen nån gång och att det inte går åt skogen ekonomiskt. Ni är självklart välkommna också den dagen jag fåt upp min egen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...