Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Nämn era top 3 roligaste

Inte monte python, mera åt scary movie eller dum dummare hållet.

De tre roligaste filmerna som är så dåliga så man vill slå alla inblandade med en pinne?

Klurig frågeställning

Postad

Jag vet inte om jag egentligen ska tipsa då mina favoritkomedier är just monty python-filmerna men jag gör ett försök.

Riket

Bowling for Columbine

Team America

Vuxna människor

typ ngt sånt.. inte sett den sistnämnda på flera år dock så osäker på den. Var jävligt skoj när jag såg den dock.

edit: glömde givetvis Night at the Roxbury

Postad
De tre roligaste filmerna som är så dåliga så man vill slå alla inblandade med en pinne?

3:an är extremt bra. 2:an och 4:an också väldigt bra.

Antagligen tycker du inte dom är bra för att du är på humor-level 2 och tänker: "De här filmerna är ju på level 1 USCH vad larviga de är". Men i själva verket så är filmerna snarare på level 3 med vissa instick på level 4 och 5 vilket gör att du inte förstår djupet i skämten så du sitter där som en fågelholk.

Samma teori håller för folk som gillar Simpsons men inte Family Guy och South park.

Postad
3:an är extremt bra. 2:an och 4:an också väldigt bra.

Antagligen tycker du inte dom är bra för att du är på humor-level 2 och tänker: "De här filmerna är ju på level 1 USCH vad larviga de är". Men i själva verket så är filmerna snarare på level 3 med vissa instick på level 4 och 5 vilket gör att du inte förstår djupet i skämten så du sitter där som en fågelholk.

Samma teori håller för folk som gillar Simpsons men inte Family Guy och South park.

jag tror resten av världen är på runt level 78 och orkar inte diskutera med amöborna som tror att taket ligger på 10...

Postad

Håller med Totalfarsa om Bill Murray (minus lumparkompisar möjligen). En tidig Bill Murray-favorit är Tom i bollen där ju dessutom Chevy Chase är med.

Chevy Chase btw: Fletch och Fletch is back är vansinnigt roliga.