Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjena tjena.

Jag har tänkt att sätta mig ner och bli en bättre turneringsspelare. Så därför undrar jag, och frågar er, vilken online pokersajt har bäst turneringsutbud. Vem har flest guarentees, olika buy ins, olika sorters turneringar (helst razz, men det är inte så många som bjuder på det tyvärr :()

Tack på förhand

* RP - QoS *

Postad

Jag spelar på Betsson vilka jag trivs jäkligt bra med. Jag kör nästan uteslutande turneringar och SnGs, och Betsson erbjuder turneringar näst intill oavbrutet dygnet runt. De vanligaste är såklart NLT $5+0,5, $10+1, $20+2 och $50+5. Dock så har de relativt många höga buy-in turneringar också.

SnGs är det aldrig brist på. De finns tillgängliga konstant. Jag testade Poker Stars eftersom jag hört mycket gott om deras turneringar, men de fanns allt för få för min smak.

Så Betsson/Pokerroom är min rekomendation!

Postad

Prima och ladbrokes har sköna turneringar. Från låg buy in till hög buy in dygnet runt. De siterna rekommenderar jag för turneringar.. Sng är väl Party helt okey på. Gillar inte sngs på prima !!

Postad
stars no contest osv

Jag har faktistkt hört mycker positivt från stars, men har bara en fråga...

är stars = pokerstars???

Jag har bara kallt räknar med det, men nu får jag fråga så jag inte går om nån i disussionen...

Postad

Jag har hört att pokerstar har det bredaste utbudet av turneringar, verkar dock ha rätt hög nivå på spelarna?.

Hittade detta på pokerforum "poker på nätet"

Poker Stars anses av många vara den ledande sajten när det gäller turneringspoker. Poker Stars har det absolut största utbud av turneringar på Internet med upp till 17000 turneringspelare under de mest aktiva tiderna på dygnet. [/url]

Postad
jo, många fina turneringar på stars. Och ryktet att de är bra spelare är jävligt överdrivet. Iaf på de låga nivåerna som jag spelat (<20$)

Med din tur kan man inte förlora ;(

Postad
Vem har flest guarentees, olika buy ins, olika sorters turneringar (helst razz, men det är inte så många som bjuder på det tyvärr :()

Full Tilt har razz turneringar ifall du vill plåga dig. Även roliga (men dock privata) H.O.R.S.E. turneringar, finns det andra sajter som erbjuder det?

Postad

Jag som hade problem med att turneringar på pokerstars ja :/ Kanske bara är jag dock. Tycker inte alls att utbudet var så stort som många säger. Men men, uppenbarligen verkar det finnas många, men tycekr ändå att utbudet är större på Betsson :/ Kanske jag som är ute och cyklar dock :)

Postad
Vem har flest guarentees, olika buy ins, olika sorters turneringar (helst razz, men det är inte så många som bjuder på det tyvärr :()

Full Tilt har razz turneringar ifall du vill plåga dig. Även roliga (men dock privata) H.O.R.S.E. turneringar, finns det andra sajter som erbjuder det?

OHHHH tack så mycket ska du ha. Razz är fan det roligaste spelet jag nånsin spelat, låga kort dras till mig som flugor till bajs :D

• 1 month later...
Postad

Pokerstars har alla möjliga typer av turneringar inte bara Holdem som många andra siter. Finns billiga turneringar där man kan testa Omaha, Stud HL och andra roliga spel :D

Vill man spela Sit and go´s så har Paradise mycket action. Var ganska lätt att vinna där för ett par år då NL-turneringarna var nya men nu är det kanske svårare ?