dextor Postad 17 Juli , 2009 Rapport Postad 17 Juli , 2009 vad har ni gjort av dem? kom tillbaka! Citera
SmetigMelon Postad 17 Juli , 2009 Rapport Postad 17 Juli , 2009 indeed, har ett lager själv, mycket behändigt. Citera
lfx Postad 17 Juli , 2009 Rapport Postad 17 Juli , 2009 vad har ni gjort av dem? kom tillbaka! +1, de är ju riktigt bra! Citera
PokerStars_Alex Postad 17 Juli , 2009 Rapport Postad 17 Juli , 2009 Hej, Jag vet ännu inte varför det har försvunnit från butiken. Tills vidare går det dock bra att maila support@pokerstars.com med sin önskan om att få köpa ett Amazon-presentkort, så vidarebefordras det till vår VIP-butik. Notera också att presentkortet värt £250 för tillfället är slut, men beräknas finnas i lager igen nästa vecka. Presentkortet värt £50 finns dock i lager just nu. Mvh, Alexander PokerStars Support Citera
dextor Postad 17 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2009 Hej, Jag vet ännu inte varför det har försvunnit från butiken. Tills vidare går det dock bra att maila support@pokerstars.com med sin önskan om att få köpa ett Amazon-presentkort, så vidarebefordras det till vår VIP-butik. Notera också att presentkortet värt £250 för tillfället är slut, men beräknas finnas i lager igen nästa vecka. Presentkortet värt £50 finns dock i lager just nu. Mvh, Alexander PokerStars Support bra, då löser det sig ju åtminstone tillsvidare, tack! jag hoppas att ni inte tänker ersätta dem mot det svenska "superpresentkortet", då det är betydligt bättre värde på många produkter från amazon. Citera
Recommended Posts