Gå till innehåll

Cardrunners, Pokercampus etc.


Teredo

Recommended Posts

passar på att fråga vilken sida som är bäst för cg då..

 

cardrunners, deuces cracked eller pokercampus.

 

Om bara pokercampus får upp ångan lite (dvs släpper lite fler filmer än vad som är fallet just nu) så kommer dom bli riktigt bra. Puni's filmer är 10/10 och även IRLSuck's filmer har varit lysande, dessutom finns det en hel del bra filmer från "pokercampus v1.0" ute, så jag tycker du skall supporta det svenska alternativet.

 

Annars gillar jag Leggopoker bättre än både CR och Deuces, så ta gärna en kik på dom innan du bestämmer dig. Även Bluefirepoker är OK, men för få filmer har släppts än för att det skall vara riktigt intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker bättre om Bluefirepoker än Cardrunners (för cash games). Håller inte med om att de inte har gjort tillräckligt många videor. Hur många orkar man se? Jag ser inte ens alla de lägger upp (inte ens alla NL 6-max, som är det jag spelar). För turneringar så tror jag att PokerXFactor är bättre än Cardrunners, men jag är inte turneringsspelare, så jag kanske inte ska kommentera det egentligen. En grej jag gillar med PXF är att de har en replayer som man kan använda för att själv stega igenom alla händer i en turnering som någon har laddat upp. Jag har inte provat DC.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker bättre om Bluefirepoker än Cardrunners (för cash games). Håller inte med om att de inte har gjort tillräckligt många videor. Hur många orkar man se? Jag ser inte ens alla de lägger upp (inte ens alla NL 6-max, som är det jag spelar). För turneringar så tror jag att PokerXFactor är bättre än Cardrunners, men jag är inte turneringsspelare, så jag kanske inte ska kommentera det egentligen. En grej jag gillar med PXF är att de har en replayer som man kan använda för att själv stega igenom alla händer i en turnering som någon har laddat upp. Jag har inte provat DC.

 

Ok, ska kika lite närmare på PokerXFactor.

Någon MTT spelare som har förslag:roll: eller som vill tycka till om vad som är bäst? Kanske så att det är bättre lämpat för CG helt enkelt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt som jag har sett som har varit för MTTs har varit dåligt. Det innefattar t.ex. pokerxfactor som har riktigt dåliga instruktörer.

 

Hur menar du? Är de dåliga på att motivera sina beslut eller vad?

Instruktörerna har ju iaf resultaten att backa upp sin skill med, så på pappret ser ju PokerXFactor bra ut. Har dock inte prövat den så kan inte uttala mig om kvalitén på vidsen i sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du borde veta med tanke på att du är en duktig mtt spelare...Men trodde verkligen att x-factor var främst på mtt, är även medlem på campus och cr och so far tycker jag mtt delen är bäst på pkrxfact.

Är inte hoosier, belowabove anette (hh,hr) sheets osv duktiga? Fanns några till som jag inte kommer ihåg namn på nu....

 

Det tråkiga är bara att det inte pratas så mycket om öppningsranges, 3betstranges osv i vidoesarna..

 

//Mvh turrefisken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du borde veta med tanke på att du är en duktig mtt spelare...Men trodde verkligen att x-factor var främst på mtt, är även medlem på campus och cr och so far tycker jag mtt delen är bäst på pkrxfact.

Är inte hoosier, belowabove anette (hh,hr) sheets osv duktiga? Fanns några till som jag inte kommer ihåg namn på nu....

 

Det tråkiga är bara att det inte pratas så mycket om öppningsranges, 3betstranges osv i vidoesarna..

 

//Mvh turrefisken.

 

Tråkigt att dem inte pratar om öppningsrange, 3 betsranges osv. men det är bra att veta! Thx Turrefisken!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...