Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Som vanligt nær jag sålt alldeles før många bøcker på jobbet och blir lite trøtt i armen så roar jag mig med att sitta och læsa igenom massa trådar hær på pf. Den sista tiden har ja gått igenom CDS dagbok från sida 1 och framåt. Nu ær ja på 220+ nånting och nu kommer vi in på huruvida cds var en erkænt duktig (i stort sett bæst i sverige) på qw nær han var 6 år. hahahhaah ærligt det hær ær så jævla bra att de slår alla smirnoff ice/pappa reggar pf osv. vem fan trodde ens seriøst på nånting han sa førut? allt ær som en stor level och alla gick på det.

hur som helst det var inte meningen før den hær tråden och jag tænker inte sæga hur sjukt den statementen egentligen var. gammal kvejkare som man ær (dock inte 1337 men helt okej 1on1 och 2on2 på sjukt haxxat usr robotics 56k helst dm2, dm4 o dm6 obv) så undrar man ju hur många som spelade det seriøst back in the days? ja kommer ihåg att jag skolakde från skolan och spelade hela dagarna då det kostade 12kr DUBBEL taxa per timme men de var inte så smart før linan blev ju blockad så nær morsan ringde hem o kolalde tutade det upptaget så på lunchen kom hon hem o busta mig. ja lirade i ett par mindre klaner som ics/increators, san/sanity och sfi/semper_fi.

jag la mærke i den andra tråden att thrasher, tiggr o killerwolf sa sin mening om saken. ni var alla sjukt duktiga icke sant? kænns som ToT och oblivion eller 9?

vilka mer gamla rævar lirar poker nu? har sett y0 och lakerman också. ganska roligt hur många fortsætter till t.ex. magic/mtg (rætt fånigt ja vet men ja tycker de e skitskoj) och poker. alltid spel och utmaning i nya former.

har ni nå skøna gamla minnen? 2on2 på dreamhack 2000 i kupolen var grymt. jag och killen ja træffade dær spelade ihop och gick rætt långt, typ till kvart/semi nåt sånt men møtte hmmm.... va hatte han då, 1on1 mæstarn. griffiN + nån till och dom ægde oss på dm4 rætt hårt

thats it for now