jaha81 Postad 15 Juli , 2009 Rapport Postad 15 Juli , 2009 Hej, nån som vet sajter där man man spela i Euro? dvs inte bara ha bankrullen i euro Citera
Patfor Postad 15 Juli , 2009 Rapport Postad 15 Juli , 2009 Unibet, dock en massa galna fransmän med löljligt mkt tur.... /Patfor Citera
Hero86 Postad 15 Juli , 2009 Rapport Postad 15 Juli , 2009 prima, entraction ev. unibet är prima. dock håller jag med om att det är något stört med fransmän och deras äckliga tur...suger gör de också. Citera
okocha Postad 15 Juli , 2009 Rapport Postad 15 Juli , 2009 unibet är prima. Från 3/6+ stämmer det, men där under delar unibet och ladbrokes på bord och övriga prima har andra bord. Citera
Hero86 Postad 15 Juli , 2009 Rapport Postad 15 Juli , 2009 Från 3/6+ stämmer det, men där under delar unibet och ladbrokes på bord och övriga prima har andra bord. Det stämmer väl ändå inte? när carlos och ladbrokes gick över till prima anslöts även unibets lägre bord. Det var iallafall vad en ansvarig på unibet sa. Citera
Hagan Postad 15 Juli , 2009 Rapport Postad 15 Juli , 2009 unibet är prima.dock håller jag med om att det är något stört med fransmän och deras äckliga tur...suger gör de också. Vet jag väl, men ist för att rabbla alla skins e d väl lättare o bara säga prima. Dock vet jag inte om alla skins kör med euro dock. Citera
Recommended Posts