FUNKYF1SH Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 "Nianra is still running good". QFT? NH Citera
Amutu Postad 7 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2009 "Nianra is still running good".QFT? NH haha , nån tyckr visst jag springer bra =) Citera
FUNKYF1SH Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Och där kom damerna. lol på "we cant talk bosnian" DENIS FROM ANGERED. Hahaha, klockrent. Turdenis. Citera
Amutu Postad 7 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Och där kom damerna. lol på "we cant talk bosnian" DENIS FROM ANGERED. Hahaha, klockrent. Blattekontakter... hahaha =) han kan inte engelska så han börja skriva men orkar inte fortsätta då det bara lär bli att nån moderator smyger in. Skum snubbe iaf, Har blivit varnad innan då jag snacka svenska för en tid sen i chatten Citera
FUNKYF1SH Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 hahaha =) han kan inte engelska så han börja skriva men orkar inte fortsätta då det bara lär bli att nån moderator smyger in. Skum snubbe iaf, Har blivit varnad innan då jag snacka svenska för en tid sen i chatten Jo, jag följer er konversation. Såhär lite smålullig tycker jag det är roande. Ser mer ut som MSN-konversation mellan två gamla lirare nu. Utnyttja det till något positivt. Citera
Amutu Postad 7 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Jo, jag följer er konversation. Såhär lite smålullig tycker jag det är roande. Ser mer ut som MSN-konversation mellan två gamla lirare nu. Utnyttja det till något positivt. hoppas han fortsätter klonka då vinner jag det säkert =) Citera
FUNKYF1SH Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Det kan vi garantera. Har du sharkscope-sökningar kvar för dagen så du kan se hur mycket minus han ligger? "Do you play ofta?" LOOOOOL Citera
Amutu Postad 7 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Det kan vi garantera. Har du sharkscope-sökningar kvar för dagen så du kan se hur mycket minus han ligger? "Do you play ofta?" LOOOOOL det är hans första game frågade honom. Citera
FUNKYF1SH Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Klonk på Denis från Angered då. Klonk på dig. NH. Lång HU där. Grattis för fan! "Wanna do a deal?" "He says no thanks play" BOOOM BOOOM BOOOOM. 2 händer senare är han borta. Grattis till $7500. Citera
Amutu Postad 7 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Klonk på Denis från Angered då. Klonk på dig. NH. Lång HU där. Grattis för fan! "Wanna do a deal?" "He says no thanks play" BOOOM BOOOM BOOOOM. 2 händer senare är han borta. Grattis till $7500. ty =) Ville bara se vad han svarar , Han är duktig iaf varit det under turneringen . Men vill han inte kolla på siffrorna så går det sådär =) hehe Citera
Snygglenn Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 ty =) Railade hela jävla skiten från 14 pers kvar, gick ut och rökte när det var 4 pers kvar och när jag kom tillbaka var det slut Citera
FUNKYF1SH Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Railade hela jävla skiten från 14 pers kvar, gick ut och rökte när det var 4 pers kvar och när jag kom tillbaka var det slut De viktigaste händerna var väl i princip KTs vs TT AI preflop där KT drar in flush. Sen HU är vara bara en hand. Brädan var 986, Amutu hade 86 och den andra snubben hade JT. AI på floppen. 86 stod Citera
Orrarah Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Fyfan... Grattis o grejer. Vet du hur många gånger jag försökt klonka denna? Citera
Amutu Postad 7 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2009 5r, 3k startande $7.5k fick jag Citera
Amutu Postad 7 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Fyfan... Grattis o grejer. Vet du hur många gånger jag försökt klonka denna? haha 14324768677462564586697634 gissar jag på Citera
sammejao Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Det krävs sån sjuk tur för att klonka de här jävla Stars-turrarna. Stort grattis!! Citera
Amutu Postad 7 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2009 tack tack för alla gratulationer Citera
Recommended Posts