Teredo Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Det var ett tag sedan jag skrev här, mest pga av att jag har tagit det lugnt med turneringar. Jag har istället spelat lite CG på SVS och är upp några , vilket är skönt. Ikväll blir det live spel på CC ist för nätgrind. Ska bli kul att spela liveturnering. Hade varit gött med lite kontanter på fickan. Troligen kommer jag nog åka ut lika fort som jag sätter mig ner för jag är bakfull som fan och sjukligt trött. KAFFE! Har dock ett problem och det är att jag inte har ngn skrivare så jag kan inte skriva ut mitt kvitto. Måste man ha med sig detta eller räcker det med leg? CIAO! Nope. Räcker med att du har ditt legg med dig. Citera
peekka Postad 31 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Ok, jo det gick bra med bara legget. Dock fick jag bara vara med och leka i två timmar innan jag fick lämna min plats Aja, det får bli en annan gång, det verkar dock vara bra värde då spelet inte direkt imponerade så hårt och det fanns många nöjesspelare. Men vem är inte det? Citera
Teredo Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Ok, jo det gick bra med bara legget. Dock fick jag bara vara med och leka i två timmar innan jag fick lämna min plats Aja, det får bli en annan gång, det verkar dock vara bra värde då spelet inte direkt imponerade så hårt och det fanns många nöjesspelare. Men vem är inte det? Vilken turneringav det du spelade? 500:- inköp med 5K stack? Spelat den ett par gg och det finns mkt tomtar i den som du säger men tycker att stacken är väl sådär. 5K ger inte mkt utrymme dock. Va nere och ryckte i eMillion banditen och spelade lite poker-banditer i lördags med 3 polare på CC i GBG. Vi va uppe och vände på 22K men spelade ner oss till 15K och cashade ut. +5K på kvällen och mkt bärs, riktigt roligt. Citera
peekka Postad 4 September , 2009 Författare Rapport Postad 4 September , 2009 Alltid nice att dra lite i banditerna Har typ inte spelat ngt i veckan, jobb och skola har kommit i vägen. Ikväll däremot har jag laddat upp med en flaska rött och föreberett mig för en lång natt med turneringar. Ska bli nice, hoppas bara det leder till en fin klonk! ciao Citera
peekka Postad 4 September , 2009 Författare Rapport Postad 4 September , 2009 Om ngn har en skön playlist på spotify skulle det uppskattas, börjar bli lagom trött på min nu. Är allätare, förutom skatepunk rock eller vad det nu kallas... klarar inte av för mkt symboler som tex offspring och blink182 missbrukar frekvent.. Utöver det är jag öppen för förslag! Citera
peekka Postad 3 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2010 Hej igen, Tror inte det är så många om ngn som har saknat denna dagboken men men, tänkte iaf köra en liten uppdatering. Om dagboken kommer leva vidare eller inte får framtiden utse. Sist jag skrev här var när jag spelade MTT:s som ett sommarprojekt och det gick väl helt ok även om resultaten i slutet inte var några att skryta med. Vad har hänt sedan dess då? I höstas fick jag ett kvällsjobb som jag tog för att fylla ut mitt CV då jag snart (till sommaren) har pluggat färdigt. Då jag har spelat poker vid sidan om studierna hela tiden har jag varken behövt extrajobb eller sommarjobb vilket har skapat ett ganska fattigt CV. Så turneringarna fick jag lägga på hyllan och tog ut det mesta av rullen. Det jag hade kvar spelade jag en del HU cg och sng med. Resultaten var väl inte direkt så bra då jag är för vek för att spela HU, men fan vad kul det är! Nu då? Började året med att sätta in några K:n på min gamla kära vän SVS. Väl där testade jag på deras nya nivå 2/4. Januari gick riktigt bra medans Feb var svängigt med slutade några inköp upp. Mars än så länge ligger jag 1k+ ,så vi får se hur det utvecklar sig. Det verkar som om många ser mig som en fisk då man får höra det emellanåt i chatten, speciellt om man vinner mot ngn reg. Sjukt vad griniga många är, men men det är ganska kul att se dom göra bort sig och börja gåta i chatten Aja vi får se vart detta leder Wish me GL! Citera
freddyponken Postad 3 Mars , 2010 Rapport Postad 3 Mars , 2010 Hej igen, Tror inte det är så många om ngn som har saknat denna dagboken men men, tänkte iaf köra en liten uppdatering. Om dagboken kommer leva vidare eller inte får framtiden utse. Sist jag skrev här var när jag spelade MTT:s som ett sommarprojekt och det gick väl helt ok även om resultaten i slutet inte var några att skryta med. Vad har hänt sedan dess då? I höstas fick jag ett kvällsjobb som jag tog för att fylla ut mitt CV då jag snart (till sommaren) har pluggat färdigt. Då jag har spelat poker vid sidan om studierna hela tiden har jag varken behövt extrajobb eller sommarjobb vilket har skapat ett ganska fattigt CV. Så turneringarna fick jag lägga på hyllan och tog ut det mesta av rullen. Det jag hade kvar spelade jag en del HU cg och sng med. Resultaten var väl inte direkt så bra då jag är för vek för att spela HU, men fan vad kul det är! Nu då? Började året med att sätta in några K:n på min gamla kära vän SVS. Väl där testade jag på deras nya nivå 2/4. Januari gick riktigt bra medans Feb var svängigt med slutade några inköp upp. Mars än så länge ligger jag 1k+ ,så vi får se hur det utvecklar sig. Det verkar som om många ser mig som en fisk då man får höra det emellanåt i chatten, speciellt om man vinner mot ngn reg. Sjukt vad griniga många är, men men det är ganska kul att se dom göra bort sig och börja gåta i chatten Aja vi får se vart detta leder Wish me GL! Vad nickar du? Lycka till! Citera
peekka Postad 3 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2010 Vad nickar du? Lycka till! Nick? GL2U Danke schööön! Nick hit och nick dit Vad nickar ni själva? Annars har jag precis avslutat en svängig session. började med 1k+ efter ca 25 händer tappar till -400 upp till +-0 ner till -800 och sedan för jag nöja mig med mycket sköna +22 kr Nu ska det sovas, underbart plugg imorgon att se fram emot.. gaaaaah Natters Citera
peekka Postad 4 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2010 På tal om Spotify playlist så surfade jag runt lite på Ladbrokes sida och kikade lite på deras 200 kr gratis kampanj. I mitt sökande fann jag inte bara bonusen utan även en skön playlist som borde vara en del av alla pengakåta människors Spotify Enjoy! Citera
peekka Postad 4 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2010 Misär summerar dagen ganska bra. Segt värre:cry: Citera
peekka Postad 4 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2010 Horribel kväll, och ett skönt 2k back vilket ger mig röda siffror även för månaden. Lika bra att sluta nu innan det skenar iväg totalt. Nya tag imorgon då det är fredag och vi vet ju alla vad det innebär! LOTTOFREDAG @ SVS!! Ciao! Citera
peekka Postad 5 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2010 Plats 4: Svenne84 (545.47) Plats 3: Heat666 (192.83) Plats 1: samura (187.63) Plats 2: JÖRGEN (833.87) Plats 5: MrMenjikko (331.55) Heat666 lägg LM 2.00 Svenne84 lägg SM 4.00 ** Giv ** Svenne84 [Ek, Kr] Heat666 [N/A, N/A] samura [N/A, N/A] JÖRGEN [N/A, N/A] MrMenjikko [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** MrMenjikko Lägg samura Syna 4.00 JÖRGEN Höj till 18.00 Heat666 Lägg Svenne84 Höj till 52.00 samura Lägg JÖRGEN Syna 52.00 *** Flop(Board): *** : [Knk, 10k, 7k] *** Bet Runda 2 *** Svenne84 Satsa 65.00 JÖRGEN All-in 781.87 Svenne84 ?? Syn eller fold? Citera
peekka Postad 5 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2010 syn Why? Visst vi har en hel del outs men vi synar in oss kasst. Jag har funderat en del på den handen och kommit fram till följande. C-bettar jag på den floppen gör jag det för att syna en push och pusha över en raise, men samtidigt så synar man troligen in sig kasst. En bättre linje hade kanske varit att CR/CRAI på floppen? AJaja. Ikväll blir det troligen CC ist för SVS. Ska slaska runt lite på 5/5 borden. Fruktansvärt roligt! Ciao Citera
Kimzors Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 hade inte synat dock finns inte så jätte stor gamble i mig Citera
peekka Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2010 Gl Tackar, CC gick sådär efter för många timmars slit och taxifärden hem kunde jag summera kvällen till +75 kr Mkt bra timlön! Aja det är skönt att komma bort frän skärmen ett tag emellanåt. hade inte synat dock finns inte så jätte stor gamble i mig Ne det finns det väl inte i mig heller eftersom jag foldade handen. Kanske jätte dåligt av mig, or? Annars har det varit ganska skönt game på 2/4 ikväll. Jag har fått bra händer och har träffat bra så jag klagar inte. Tar lite paus för att gå på det igen om en halvtimme lr så. Over and out! Citera
freddyponken Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 jag nickar roflcopter har jag sagt nåt dumt till dig? har vi spelat nåt mot varann? Citera
peekka Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2010 jag nickar roflcopter har jag sagt nåt dumt till dig? har vi spelat nåt mot varann? Ja vi har spelat en del mot varandra, senast idag. Dock har vi inte direkt stångats så mkt och du har varit snäll i chatten, vad jag kan minnas iaf. Har kikat ngn gång i din DB på FB, rullar det på lika bra fortfarande? Citera
freddyponken Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 Ja vi har spelat en del mot varandra, senast idag. Dock har vi inte direkt stångats så mkt och du har varit snäll i chatten, vad jag kan minnas iaf. Har kikat ngn gång i din DB på FB, rullar det på lika bra fortfarande? Hehe najs.. det var inte dig jag foldade topsetet mot på river idag? Jodå det rullar på..har spelat rätt mycket på 1/2 men börjat på 2/4 vid nyår och har varit skapligt goodrun så ska inte klaga! Hur ser månaden ut annars då? Citera
peekka Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2010 Hehe najs.. det var inte dig jag foldade topsetet mot på river idag? Jodå det rullar på..har spelat rätt mycket på 1/2 men börjat på 2/4 vid nyår och har varit skapligt goodrun så ska inte klaga! Hur ser månaden ut annars då? Nej det var nog inte jag. Inte vad jag vet iaf. För månaden ligger jag 3k upp efter 7k händer, varken über bra eller dåligt. Citera
peekka Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2010 2.00/4.00 Texas Hold'em (No Limit) Plats 2: GÖRGEN (494.00) Plats 4: LeJonk (511.68) Plats 3: Himum (854.39) Plats 5: MrPoCkeT (363.34) Plats 1: actionboy (90.00) LeJonk lägg LM 2.00 MrPoCkeT lägg SM 4.00 ** Giv ** GÖRGEN [Ds, Knh] LeJonk [N/A, N/A] Himum [N/A, N/A] MrPoCkeT [N/A, N/A] actionboy [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** actionboy Lägg GÖRGEN Höj till 14.00 Himum Lägg LeJonk Höj till 46.00 MrPoCkeT Syna 46.00 GÖRGEN?? Citera
Recommended Posts