Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 293
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
4 st till då... standard, funka ju bättre än turbo iaf :)

18 - bust

9 - bust

9 - 3a

9- 3a börjar bli svårt irriterad när MINA SATANS HÄNDER ADLRIG FÅR STÅ!!! FITTAN!!!!

!
Postad

dom här 2 som jag har kvar nu kommer bli dom 2 sista... ligger $12 back för dagen... men kanske kan vända med dom 2 sista :)

När jag tänker tillbaka på dagen så har jag verkligen INTE haft turen med mej, men det hade jag ju igår, så det jämnar väl ut sej... Hoppas på en mycket bättre dag imorgon!

Postad

Slutade 2a i 18 pers... hamnade all-in med A7 vs 55 pre HU... fick inte vinna den heller! Varit väldigt få AI i normala SnGs och det har gynnat mej ser det ut som... 4 kvar i 27 pers SnGn oxå, så det kommer en liten slant där oxå, vilket betyder att jag kommer att plussa idag igen! :d::D:DD: Fast jag var back ca 20 dollar där ett tag! Skön comeback! :)

Postad

Slutade 2a i 27pers. Kom in med riktigt dåligt med marker HU, och kunde bara skjuta...

Sjukt nog så är jag +$10.92 idag! Thats sick efter hur långt ner jag var där ett tag! :)

Nu sussa... gn

Postad

18 - bust på bubblan... sjukt tråkigt då jag kunde haft 6 ITM på raken annars... problemet med FÖR BRA struktur är att man kommer till bubbelspelet med allt för djupa stackar kontra blinds. Satt kanske 15-20 min och spelade runt bubblan och jag hade ca dubbelt så mycket marker mot vad 4an och 5an hade och endå kan dom folda sej fram till monsterhänder innan dom göra sina moves. Sen att de två chipleadersna inte ens gjorde något försök att sätta press på shortstackarna så vart ist jag inträngde i ett hörn och jag var ett tacksamt byte att attackera.... Handen som avgjorde var när en av shortstackarna limpade UTG och jag ställde med A7 efter att SB oxå limpat in. UTG hade "fångat" mej med 99 och det fick stå... när jag funderar snabbt igenom handen så är det URUSELT att limpa med 99 UTG som shortstack på bubblan med 5 pers kvar, men funkade ju idag...

Andra SnGn kom jag 2a i... satte han AI med K5 och vart synad av K8... han tänkte mej just å just... vi var rätt djupa och jag kunde kanske grindat ut han, men det var första handen och jag fick "känslan" (den som man ibland får i poker (som ofta visar sej fel)) att han kunde syna med vad som helst.

Sista SnG vann jag...

Satans surt att missa den där 18 pers SnGn, men annars nöjd med mitt spel...

Normal SnG funkar MYCKET bättre än Turbo, så kommer inte röra turbo nåt mer.

+$7,60 idag då på tre st SnG...

Gissar att det inte kommer att bli spelande nu på ett tag... kanske tränger in någon enstaka under kvällarna.

For now....

Postad

Testat lite olika pokerprogs idag, men ganska besviken. Varför kan man inte få använda hela programmet även fast det är en trial? Vill man inte locka kunder genom att visa precis allt programmet kan göra? Whatever... var iaf för dyrt med tanke på det nivåer jag spelar...

Ska spela nån MTT ikväll oxå, men som vanligt en massa SnG... dåligt med folk som spelar SnG just nu... tar en jävla tid att ens få igång en 9 pers sng... lol?

7 bord på gång just nu, mest sng

Postad

Dåligt resultat än så länge... bubblade i en SnG, bust i 2 st och 2a i den fjärde. Ligger just under avg i en MTT, men har inte så stora förhoppningar :)

Ska ta en mini-break efter den å fixa lite shit å sen köra igång en massa SnGs igen :)

Postad

idag får ingen hand stå... sick sick... haft KK 3 ggr och inte vunnit en endaste??? Tack riggen :)

Några 50/50 vunna, men 60/40 tror jag att jag förlorat alla... värst mot en kille som tiltade och gick AI alla händer... syndade ner honom med A7 och han visar KJ... han träffar 2-paret och drar bort 3/4 av min stack... men jag kan inte folda när jag vet att jag leder :)

Postad

Nu börjar jag bli jävligt trött på dagens alla badbeats! Gick AI med AQ och nån idiot hittar syn med KJ med över 30 BB!, Jo han floppade 2-par...

Annan hand synar jag ner en AI med AT, han visar A5 och träffar ju såklart 5an..

Och nu åker jag ur min MTT när jag går AI med AJ... blir synad av AK och KK... det är fan inte mycket som vill gå rätt idag.

Postad

Full Tilt Poker Game #13448856950: $2 + 0.25 Sit & Go (99493353), Table 1 - 40/80 - No Limit Hold'em - 13:44:58 ET - 2009/07/17

Seat 1: MrsJambo (4,322)

Seat 2: xineee (1,050)

Seat 3: iQDrSyko (1,185)

Seat 6: BeritBoll (1,415)

Seat 8: Playa686 (1,015)

Seat 9: Bccm15 (4,513)

xineee posts the small blind of 40

iQDrSyko posts the big blind of 80

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to BeritBoll Ace of ClubsAce of Hearts

BeritBoll raises to 240

Playa686 folds

Bccm15 calls 240

MrsJambo folds

xineee folds

iQDrSyko folds

*** FLOP *** 9 of Hearts6 of HeartsJack of Hearts

BeritBoll bets 160

Bccm15 calls 160

*** TURN *** 9 of Hearts6 of HeartsJack of HeartsAce of Spades

BeritBoll checks

Bccm15 checks

*** RIVER *** 9 of Hearts6 of HeartsJack of HeartsAce of Spades8 of Spades

BeritBoll has 15 seconds left to act

BeritBoll bets 1,015, and is all in

Bccm15 calls 1,015

*** SHOW DOWN ***

BeritBoll shows Ace of ClubsAce of Hearts three of a kind, Aces

Bccm15 shows Queen of Clubs10 of Diamonds a straight, Queen high

Bccm15 wins the pot (2,950) with a straight, Queen high

*** SUMMARY ***

Total pot 2,950 | Rake 0

Board: 9 of Hearts6 of HeartsJack of HeartsAce of Spades8 of Spades

Seat 1: MrsJambo (button) didn't bet (folded)

Seat 2: xineee (small blind) folded before the Flop

Seat 3: iQDrSyko (big blind) folded before the Flop

Seat 6: BeritBoll showed Ace of ClubsAce of Hearts and lost with three of a kind, Aces

Seat 8: Playa686 didn't bet (folded)

Seat 9: Bccm15 showed Queen of Clubs10 of Diamonds and won (2,950) with a straight, Queen high

När man ska försöka sej på en slowplay... eler va fan man ska kalla det... SATAN VA TRÖTT JAG BLIR!

Postad

Får tilta av mej handen efter och går AI med AK utg.... får syn av BB som hittat TT... TT står... asså... back 20 dollar idag och jag ångrar kanske 1 eller 2 spel jag gjort... trött på pokerlivet idag!. ....