Bojen Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 Mellan vilka tider (svensk tid) sänds detta? just nu är det typ "TV-shop".... Citera
Nemomen Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 Kolla framåt natten. Igår sände det fortfarande vid 01.30. Citera
cazacu Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 gick o la mig kl 04.00 typ o dom sände då med Citera
Fille Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 Undrar bara om ngn lyckas luska fram en tablå över självaste kanalen? Tänkte att det kanske fanns ngn engelsk/amerikansk versioin av http://www.tv.nu som har med kanalen. Citera
Hector Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 Undrar bara om ngn lyckas luska fram en tablå över självaste kanalen? Tänkte att det kanske fanns ngn engelsk/amerikansk versioin av http://www.tv.nu som har med kanalen. Har också letat men inte hittat nåt men det verkar som att dem sänder primas bord från 22.30 fram till 4.30, inte säker dock. Citera
wolf Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 Någon som får igång det nu, står bara "connecting" och sedan blir det svart för mig? De kansek inte har börjat med sändningarna än Citera
Hector Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 Någon som får igång det nu, står bara "connecting" och sedan blir det svart för mig? De kansek inte har börjat med sändningarna än Jag har haft den på i nån timme på andra skärmen, inga störningar heller. Citera
wolf Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 Fick den att funka nu med, var säkert min dator som bara ville jävlas med mig som vanligt.. vill se lite highstakeslir med kommentator nu dock Citera
ayecappy Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 vilket pinsamt fult interface och kommentatorn var också i torraste laget Citera
ayecappy Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 nu sa snubben att om man har ak eller aq skall man rejsa för att det skall bli headsup för de spelar för dåligt multiway och man vill helst vinna bara mörkarna "för det är bättre o bara vinna mörkarna än att förlora en stor pott" lol =\. "AK is not good enough to play multiway" yeah Citera
ayecappy Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 kan man typ, sätta "bokmärken" för urler i mediaspelaren? Citera
fraallan Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 fan vilken sliskig kommentator!!! ser ju fasiken ut som norrbaggen i bigbrother! Citera
Ruff Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Nu är det massa brudar som kör någon workout i tighta byxor. Citera
demme1 Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Hmmm....behöver man något speciellt codec eller så? När jag knappar in URLen i Media Player står det "Connecting..." sen blir det svart och jag ser ingenting:( Citera
hose Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 nu sa snubben att om man har ak eller aq skall man rejsa för att det skall bli headsup för de spelar för dåligt multiway och man vill helst vinna bara mörkarna "för det är bättre o bara vinna mörkarna än att förlora en stor pott" lol =\. "AK is not good enough to play multiway" yeah Jag tror att jag såg det där och det var mycket riktigt ett typexempel på hur man inte ska spela AK. En spelare höjer lite med 98s ur position och AK i positionen efter synar bara varefter 3-4 spelare till också synar med mer marginella draghänder. Sedan efter en missad flopp vann Q9s som bara synade i sista position för att han inte kunde lägga sig med de odds han fick i potten. Om AK hade reraisat hade säkerligen alla istället lagt sig fram till han som höjde inledningsvis, och han hade haft svårt att spela handen också. Det han sa om att det är bättre att vinna blindarna än att förlora en stor pott var när någon höjde med JJ i första position, vad jag kommer ihåg, dvs en svårspelad hand om han får syn. Citera
ayecappy Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Jag tror att jag såg det där och det var mycket riktigt ett typexempel på hur man inte ska spela AK. En spelare höjer lite med 98s ur position och AK i positionen efter synar bara varefter 3-4 spelare till också synar med mer marginella draghänder. Sedan efter en missad flopp vann Q9s som bara synade i sista position för att han inte kunde lägga sig med de odds han fick i potten. Om AK hade reraisat hade säkerligen alla istället lagt sig fram till han som höjde inledningsvis, och han hade haft svårt att spela handen också. Det han sa om att det är bättre att vinna blindarna än att förlora en stor pott var när någon höjde med JJ i första position, vad jag kommer ihåg, dvs en svårspelad hand om han får syn. Heh nej. För det första är det ett värdelöst sätt att bedöma hur man skulle ha spelat genom att med facit i hand sitta o säga "hade jag höjt mer hade q9 inte haft odds till blabla osv.". Sen var det nån tittarfråga han svarade på när någon frågade om man skulle höja för value eller för att få ner antalet spelare man skulle höja med ak/aq. Det där med vinna mörkarna osv nämnde han också i samma sammanhang men det satt gubben o tryckte på med för jämnan tyckte jag verkade som han tyckte det kändes passande o dinga in den klyschan i de flesta lägen. Citera
Emilio Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Nu kör dom live poker. Riktigt trevligt att titta på. Citera
Hector Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Jag gillar program ledaren, inte minst för att man fick en "shout out" när det var 20 minuter kvar av programmet. Citera
babyface10 Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Jag gillar program ledaren, inte minst för att man fick en "shout out" när det var 20 minuter kvar av programmet. Håller fullständigt med dg hector. Programledaren var ju kung // OlSalvatore Citera
Hector Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Jag gillar program ledaren, inte minst för att man fick en "shout out" när det var 20 minuter kvar av programmet. Håller fullständigt med dg hector. Programledaren var ju kung // OlSalvatore Haha så du är här också, grattis en gång till till dubblingen med AA Citera
MrFroggyX Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 ahh Hector och olSalvator.. Btw.. Tycker de är helt otroligt att denna möjligtheten finns.. Att få se ALLAS händer när dom lirar NL $25/$50.. Helt otroligt bra i utbildningssyfte! Och de är ju en hel del bra spelare som sätter sig vid det TV bordet.. Tack tack säger jag EDIT: Har funderat lite mer.. Och det är ju helt sjukt!! De här är ju bättre än alla världens pokerböcker eller filmer du kan se! Sjukt egentligen.. Jag skulle kunna betala hur mycke som helst för att se en bra spelares kort under en lång tid.. Och här får jag inte bara se en bra spelare.. Utan hela bordet! Och desutom helt gratis!! Fan de här ju ju hur bra som helst! Citera
_JiWe_ Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 haha dom är ju riktigt sköna grabbarna som kommenterar...men dom hänger inte med riktigt när det händer viktiga saker på bordet. svarade på tittarfrågor två gånger när folk var all in Citera
iremmats Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Igår var det ett läge då AA,QQ och 44 var inblandade i en pot. Floppen kom 884 och de bryter sändningen!!!! De återkommer några minuter senare, då hade killen med 44 7-8k$ mer än innan.. hade verkligen velat se utvecklingen Citera
Recommended Posts