popquee Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 Hjälp behövs då jag har lyckats med att ta sönder skärmen så att datorn startar med skärmen är svart, läge att lämna in den på reparation men hur lyckas jag behålla alla filer? Har extern disk dit jag vill flytta alla filer, hur ser jag vad jag gör? annan skärm? vilken kabel behövs isf? Har en: http://www.cdfreaks.com/hardware/product/52118-Acer-Aspire-One-AOA150-Bw.html Tacksam för hjälp! Citera
kauppinen Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 1. Prova koppla in en monitor med VGA kabel. 2. Ta ur hårddisken och stoppa den i en stationär dator, så kommer du år filerna lätt. Citera
popquee Postad 8 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2009 ang. punkt 2 så är det drist på stationära datorer i min omgivning, haha. Jag har två laptops, närmaste släkten har också bara laptops, kanske får fråga runt lite mer bland polare. Passar hårddisken från laptopen in till en statonär? Citera
Recommended Posts