Krokodilibil Postad 7 Juli , 2009 Rapport Postad 7 Juli , 2009 Vad är det för fel på folk som checkcallar potbetts hela vägen till river på lägsta par och lyckas träffa färg el dyl? kan man inte slowspela nöthänder,måste man ställa in varje gång? eller vilken nivå? Citera
Nice Hand GG Postad 7 Juli , 2009 Rapport Postad 7 Juli , 2009 gör dom det varje gång vinner du i längden... lovar Citera
Krokodilibil Postad 7 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2009 det hände igen! helt sanslöst..jag förstårhelt och hållet hur phil h känner sig jag förstår däremot inte hur mike matusow orkar fortsätta spela?! Citera
kravmärkt Postad 7 Juli , 2009 Rapport Postad 7 Juli , 2009 nu har du nått insikt och det är då man utvecklas som pokerspelare Citera
Maruzi Postad 7 Juli , 2009 Rapport Postad 7 Juli , 2009 gå upp i nivå. lås tråden........................ Citera
Ignatius Postad 7 Juli , 2009 Rapport Postad 7 Juli , 2009 Gå upp till den nivå där alla ger dig respekt för dina höjningar ... och du bara får syn av nöten Citera
mikj Postad 7 Juli , 2009 Rapport Postad 7 Juli , 2009 vill du att dom ska folda sämre och syna bättre. Citera
Krokodilibil Postad 8 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2009 vill du att dom ska folda sämre och syna bättre. jag vill att dom ska kunna se att det möjligtvis finns en bättre hand på brädan än vad dom har..och det är nästan stört omöjligt att "spela" på att man träffa färg,stege,triss etc utan att få en all in syn med mellanpar. jaja Citera
SoderKrippa Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 jag vill att dom ska kunna se att det möjligtvis finns en bättre hand på brädan än vad dom har..och det är nästan stört omöjligt att "spela" på att man träffa färg,stege,triss etc utan att få en all in syn med mellanpar. jaja Varför vill du det? Antar att det egentligen handlar om att du stiftat bekantskap med allas vår vän herr swing? /SK Citera
Krokodilibil Postad 8 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2009 sant sant..i längden tjänar man nog på att dom inte ser sånt men händer det 3 av 10 så känns det jävligt Citera
henjon Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 sant sant..i längden tjänar man nog på att dom inte ser sånt men händer det 3 av 10 så känns det jävligt Du är medveten om att om de synar ner dig med färgdrag på floppen och träffar 3 ggr av 10 på endera turn eller river så har du faktiskt haft riggen lite på din sida? Lite oddsplugg kanske inte skulle skada? Ditt jobb när du tror att du har bästa handen är att se till att troliga drag inte får korrekta odds för syn - ger du dem det är det DU som spelar fel. Citera
Tottyville Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 Du är medveten om att om de synar ner dig med färgdrag på floppen och träffar 3 ggr av 10 på endera turn eller river så har du faktiskt haft riggen lite på din sida? Lite oddsplugg kanske inte skulle skada? Ditt jobb när du tror att du har bästa handen är att se till att troliga drag inte får korrekta odds för syn - ger du dem det är det DU som spelar fel. Äsch, det spelar ju inte så stor roll hur mycket vi bettar och sådär... Poängen är ju att alla fiiiskar synar med drag och drar ut vår färdiga hand... Citera
Krokodilibil Postad 12 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2009 jaa läsa på lite om odds skulle nog inte skada men tycker fortfarande det synas för fiskigt oavsett bettstorlek. Bästa medicinen mot tilt,stänga av? Citera
Snusarn Postad 12 Juli , 2009 Rapport Postad 12 Juli , 2009 Sluta spela poker. Inser du inte att det är bra att de synar med sämre händer kommer det nog inte gå så bra. Sorry, men så är det. Citera
OzzzaJa Postad 12 Juli , 2009 Rapport Postad 12 Juli , 2009 Var spelar du? Verkar ju finnas värde iaf. Citera
Krokodilibil Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2009 Sluta spela poker. Inser du inte att det är bra att de synar med sämre händer kommer det nog inte gå så bra. Sorry, men så är det. ja jag ska sluta spela nu Citera
walkalone Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 det hände igen! helt sanslöst..jag förstårhelt och hållet hur phil h känner sig jag förstår däremot inte hur mike matusow orkar fortsätta spela?! Du skämtar väl? Citera
nikkokick Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 Vilken nivå är det du spelar på förresten? Framgick inte någonstans.. Citera
AdslVerbe Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 största läckan här har moderatorerna Citera
jkkman Postad 20 Juli , 2009 Rapport Postad 20 Juli , 2009 tycker du ska gå upp två nivåer. Det funkar inte att motståndarna tänker en nivå högre än vad du gör, men tänker dom två nivåer högre kommer dom lyckas överlevla sig själva och du kan plocka hem potterna. Citera
John_teh_Donk Postad 20 Juli , 2009 Rapport Postad 20 Juli , 2009 Tänk på att det här är nybörjardelen, och det ligger ju en fråga i OP's första post - ungefär på vilken nivå börjar majoriteten inte syna potbet med lägsta par, utan kanske tänker lite längre... Jag skulle nog säga att på NL100$, alltså 0.5-1$ börjar spelarna kunna tänka lite mer, och fiskarna är färre, och inte riktigt så fiskiga som på lägsta borden. Men så länge dom synar potbets med lägsta par när du har nötterna ska du vara glad, för du tjänar pengar varje gång, även om du förlorar Dock blir det ju kanske inte så jäkla roligt att spela om man vill spela riktig poker med pokerspelare, och inte med lottofolk, så jag förstår hur du menar. Citera
Recommended Posts