ades_va Postad 3 Maj , 2005 Rapport Share Postad 3 Maj , 2005 Satt just och spelade lite NL100 på 24h när detta plötsligt hände utan att jag hade hunnit tryckt nånting. --- Game # 66539538 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1,00 - Table "El Gordo" Game ended 2005-05-03 21:43:12 UTC Players: antonio3 (EUR 57,50 in seat 1) MrMing (EUR 131,50 in seat 2) nickair (EUR 44,75 in seat 3) JohnnyChan (EUR 142,75 in seat 4) ades_va (EUR 104,50 in seat 5) balzo (EUR 100,00 in seat 6) Dealer: JohnnyChan Small Blind: ades_va (0,50) Big Blind: balzo (1,00) ades_va was dealt: Ac - As antonio3 Call (1,00) MrMing Fold nickair Fold JohnnyChan Fold ades_va Fold balzo Check --- Någon annan som råkat ut för samma sak nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 3 Maj , 2005 Rapport Share Postad 3 Maj , 2005 ja, oftast ar det sa att man har klickat pa fold innan, och da ar typ fold redan "markerad" utan att det syns, sen ibland racker det att man ens klickar pa bordet (varsomhelst) for att man skall folda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 3 Maj , 2005 Rapport Share Postad 3 Maj , 2005 Flytt till 24hpoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 3 Maj , 2005 Rapport Share Postad 3 Maj , 2005 Det är bara att kräva kompensation. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 4 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2005 Det är bara att kräva kompensation. "Hej, igår folda ni AA åt mig med hjälp av en av era buggar, jag kunde mkt väl ha dragit in min stack x4, så jag kräver genast att ni skickar över denna summa till mitt konto." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 4 Maj , 2005 Rapport Share Postad 4 Maj , 2005 Det är bara att kräva kompensation. Humor, det gillar vi.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Micke_E Postad 4 Maj , 2005 Rapport Share Postad 4 Maj , 2005 ja, oftast ar det sa att man har klickat pa fold innan, och da ar typ fold redan "markerad" utan att det syns, sen ibland racker det att man ens klickar pa bordet (varsomhelst) for att man skall folda Jag har också märkt det, om man använder förvalsknapparna så verkar det "ligga kvar" även nästa gång man ska agera. Jag slutat att använda dem pga det, fast jag har aldrig råkat lägga någon hand, däremot har jag klickat i check när jag sitter i sista pos på floppen, när jag sen träffar turn så checkar den automatiskt åt mig igen så jag inte kan värdebeta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Broccoli Postad 4 Maj , 2005 Rapport Share Postad 4 Maj , 2005 Skumt, har aldrig hänt mig trots att jag spelat flitigt där ganska länge (sen hösten 2003). Jag kör iofs Unibets klient sen ett tag, men det borde väl inte vara nån skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
liggat Postad 5 Maj , 2005 Rapport Share Postad 5 Maj , 2005 har aldrig hänt mig heller förrän idag.. klart kul när man klickar i fold/check på flopp då man missat.. sen på turn får man topset (PLO) då foldar man när man ska beta.. klart frustrerande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts