froggy Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Tjena! Jag hade tänkt tjäna en extra slant och jag har kollat omkring via nätet om detta och jag stötte bl a på denna länk, http://ezinearticles.com/?Get-Paid-to-Do-Online-Surveys-Learn-How-to-Avoid-Scams!&id=2487434 Tycker ni att detta låter vettigt och tror de är seriösa med vilket företag de refarerar till? Mvh Froggy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Jag har en polare som tjänade 430 sek/h baserat på infon från ovanstående sajt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plala Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Jag har en polare som tjänade 430 sek/h baserat på infon från ovanstående sajt. Under hur lång tidsperiod höll han det snittet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 http://www.paidsurveysetc.com/ Här är siten han snackar om iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 Under hur lång tidsperiod höll han det snittet? 11 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 http://www.paidsurveysetc.com/ Här är siten han snackar om iaf. Inte för jag vet hur skiten fungerar, men varför ska man betala 69$ med kreditkort om det nu är så att det är en själv som ska få betalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 Inte för jag vet hur skiten fungerar, men varför ska man betala 69$ med kreditkort om det nu är så att det är en själv som ska få betalt? Skulle tro att företaget fungerar som en förmedlingstjänst. De förmedlar enkäter till dig som du får pröjs för att fylla i och det är den förmedlingen du betalar för. Observera att det är mastodontenkäter det handlar om, inte bara en vanlig yes/no-enkät med 20 frågor direkt... I flera fall kan en enda enkät (värd $25 c:a) ta upp till en timme att genomföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blää Postad 9 Juli , 2009 Rapport Share Postad 9 Juli , 2009 Vem är det som betalar?? Företagen som betalar förmedlingen som betalar dig?? Man undrar ju var hon hittat enkäterna i första rummet, alla dom som hon blivit rik på innan hon startade denna förmedlingssida dvs.... sedan är jag lite misstänksam mot rabatterbjudanden som förlängs och och det just råkar vara sista dagen det gäller....skall bli intressant att se om det finns kvar efter 9:e med.....obs säger inte att det är så..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 9 Juli , 2009 Rapport Share Postad 9 Juli , 2009 sedan är jag lite misstänksam mot rabatterbjudanden som förlängs och och det just råkar vara sista dagen det gäller....skall bli intressant att se om det finns kvar efter 9:e med.....obs säger inte att det är så..... Kollar du source code så är det ett javascript som uppdaterar datumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtan Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 Jag testade ett par siter där man kunde skriva in sig gratis för marknadsundersökningar, men ersättningen var väldigt låg. Mellan 1 och 5 euros i timmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts