berKKa Postad 6 Juli , 2009 Rapport Postad 6 Juli , 2009 Läggg nerr fittt riiggade cppp siten någon gång sååå jävla trött på idiot riggade online skiten jäävllaa mongo site nr1 allaa jävla fittt siter lika that it:evil: :evil: Citera
cab Postad 6 Juli , 2009 Rapport Postad 6 Juli , 2009 eftersom han skrivit under pokerstars delen så tror jag han menar fulltilt Citera
berKKa Postad 6 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2009 men tilt vilken skriver jag på? lossar AA alltid mot cp färg på riverfittan jämt för fan:evil: Citera
berKKa Postad 6 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2009 bara idioter som tror att det e rigg fritt på skiten det lyser ju igenom så sjukt :evil: Citera
zorba Postad 6 Juli , 2009 Rapport Postad 6 Juli , 2009 men tilt vilken skriver jag på? lossar AA alltid mot cp färg på riverfittan jämt för fan:evil: Det är väl snarare riggat om AA vinner mot flush? hihi... Citera
The Grand Bark Postad 6 Juli , 2009 Rapport Postad 6 Juli , 2009 http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/playing-both-fulltilt-stars-525755/ Citera
Recommended Posts