Scaniac Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 supporten på WH kan vara den sämsta nånsin Totally agree.. kommer aldrig mer gajma på deras site.. dom är avinstallerade och klar :] Citera
#LOUDmouth# Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Satan vilket nice bord man hamna på då. 6 st. sitout's och 3 st. slaskare a'la öststat-frirullare EDIT: Haha, nytt bord där alla är sitout /#LOUDmouth# Citera
Scaniac Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Satan vilket nice bord man hamna på då. 6 st. sitout's och 3 st. slaskare a'la öststat-frirullare /#LOUDmouth# Jag säger bojkotta WH.. har inte fått svar om varför jag blev blånekad till en token som jag redan ska ha fått. Citera
#LOUDmouth# Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Jag säger bojkotta WH.. har inte fått svar om varför jag blev blånekad till en token som jag redan ska ha fått. Jag håller med om att det är dåligt av Will Hill och problemet verkar ju ha drabbat flera. Detta har ju sajtreppen själv bekräftat. Men ........... du måste ju faktiskt ha lite framförhållning själv. Du borde kanske ha upptäckt lite tidigare att du inte fått den aktuella biljetten. /#LOUDmouth# Citera
Deco89 Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 supporten på WH kan vara den sämsta nånsin Ehhhh va? reggade mig imorse loggar in erbjuder supporten mig 15 dollar gratis vid första insättning + alla tokens. Citera
Scaniac Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Ehhhh va? reggade mig imorse loggar in erbjuder supporten mig 15 dollar gratis vid första insättning + alla tokens. Samma var det för mig när jag först reggad å gjorde deposit.. såg sen idag att jag inte fått den token jag skulle få, då ber supporten mig att sätta in pengar för att få den.. jag skriver snällt till supporten att jag redan satt in pengar och blivit lovad en sån token .. då ber supporten mig att sätta in pengar för att få den.. Jag berättar om pokerforum och att en william hill representant egentligen delar ut tokens till forummedlemmar men kunde inte dela ut länge utan bad en support dela ut den istället.. då ber supporten mig att sätta in pengar för att få den.. Fattar ni? Citera
Scaniac Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Jag håller med om att det är dåligt av Will Hill och problemet verkar ju ha drabbat flera. Detta har ju sajtreppen själv bekräftat. Men ........... du måste ju faktiskt ha lite framförhållning själv. Du borde kanske ha upptäckt lite tidigare att du inte fått den aktuella biljetten. /#LOUDmouth# Upptäckte detta vid lunch idag och såg att massa andra fått samma tokens idag för att dom upptäckt dom med att dom inte hade fått den än.. Och alla dom fick varsin, alla utom jag?! Citera
Mohican Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Postad 4 Augusti , 2009 Jag håller med om att det är dåligt av Will Hill och problemet verkar ju ha drabbat flera. Detta har ju sajtreppen själv bekräftat. Men ........... du måste ju faktiskt ha lite framförhållning själv. Du borde kanske ha upptäckt lite tidigare att du inte fått den aktuella biljetten. /#LOUDmouth# Jag säger bojkotta WH.. har inte fått svar om varför jag blev blånekad till en token som jag redan ska ha fått. Det är ju snurrigt värre! Jag blev kontaktad av support och dom frågade om jag ville ha en token till EPO, och jag min DUMMA JÄVEL sa att jag redan fått en! Citera
moneysaver Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Postad 4 Augusti , 2009 Är det någon som vet om det var någon från "oss" som vann inatt?? I så fall grattis. Jag åkte andra handen. K Q suit och jag träffade 2 paret på flopp. Andra killen går all in jag synar. Han sitter med A A och träffar tredje esset på river. Stort Citera
slyngryta Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Postad 4 Augusti , 2009 Hej Freddeman, Du skall nu kunna regga dig! Hör av dig om det är problem. Mvh Sajtreppen Tack så mycket för hjälpen! Tackar! Tack tack sajtreppen! /#LOUDmouth# Tack för hjälpenLassew Ehhhh va? reggade mig imorse loggar in erbjuder supporten mig 15 dollar gratis vid första insättning + alla tokens. Tycker det verkar som att både supporten och sajtreppen är rätt ok... Citera
Deco89 Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Postad 4 Augusti , 2009 Är det någon som vet om det var någon från "oss" som vann inatt?? I så fall grattis. Jag åkte andra handen. K Q suit och jag träffade 2 paret på flopp. Andra killen går all in jag synar. Han sitter med A A och träffar tredje esset på river. Stort Hehe åkte på 29.e plats i ireland turneringen, spelade som en donk gick all in me alla händer typ, ville busta fort men jag vann varje flip var uppe i 50k chips som mest Citera
William Hill Poker Club Postad 4 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2009 Hej Alla, Jag beklagar till Er som av någon anledning inte fick hjälp av supporten. Jag gjorde allt jag kunde för att hjälpa så många som möjligt men tyvärr var det några som inte fick bra hjälp av supporten. Vi på William Hill och Pokerforums representanter vill inget annat än att ni skall trivas och få bra mervärde och rent spel. Tyvärr händer dessa saker ibland och jag/vi kommer fortsätta att försöka hjälpa alla så snabbt som möjligt. Jag har imorgon ett möte angående detta och jag kommer följa upp med er här. Mvh Reppen Citera
Scaniac Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Postad 4 Augusti , 2009 Hej Alla, Jag beklagar till Er som av någon anledning inte fick hjälp av supporten. Jag gjorde allt jag kunde för att hjälpa så många som möjligt men tyvärr var det några som inte fick bra hjälp av supporten. Vi på William Hill och Pokerforums representanter vill inget annat än att ni skall trivas och få bra mervärde och rent spel. Tyvärr händer dessa saker ibland och jag/vi kommer fortsätta att försöka hjälpa alla så snabbt som möjligt. Jag har imorgon ett möte angående detta och jag kommer följa upp med er här. Mvh Reppen Tack det hjälper kanske andra spelare i framtiden.. Citera
Neophron Postad 11 September , 2009 Rapport Postad 11 September , 2009 jag har reggat mej på William Hill nyligen och fått en handfull tokens, bla English Poker Open FR(valid until 1/10 2009) and : ITPL Qualifier(valid until 1/09 2010) ITPL skulle vara den 14/09 21:00 servertime, men jag hittar den inte och English open skkulle vara den 1/10. har jag missat något? Citera
Recommended Posts