Gå till innehåll

Full Tilt Pokers förslagslåda


Poker2007

Recommended Posts

Låter bli att skjuta straffsparkarna i öppet mål :mrgreen: och försöker komma med ett konstruktivt förslag:

 

Kan ni inte prova att låta dem (gamla spelare alltså) som vill signa upp sig för rakeback? Ni kunde ju testa i t.ex. en månad och se om den ökade trafiken kompenserar för rake-bortfallet. Alla vet att många låter bli att spela på FTP p.g.a. att man inte får rakeback om man signat upp utan affe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag inte snapuppdaterar fulltilt på min andra dator som jag först kan fåt ag på fredag kan jag lägga upp de gamla korten. Skall bara sätta på en varning i min kalender.

 

Edit: Ser redan nu att dom har ändrat rätt mycket från grund och botten gällande hur dom har korten. Går nog inte att fixa :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men den nya grafiken på korten var nog bland det sämsta jag sett, kan man ställa om till de gamla någonstans?

 

WTF :twisted:

VEM FAN KOM PÅ IDÈN MED KORTEN, först prima, sen ongame och nu detta, ft laggar mer än någonsin , klienten krashar och ja. Finns det något som är bra med uppdateringen ?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag uppskattar att lobbyn inte längre poppr upp när man tackar nej (eller ja) till ett bord man stått i kö till.

 

Nu när inga hjälpprogrm eller script fungerar längre, märker man en del saker som suger:

 

Lobby utan filterfunktioner. Att jaga borden som hoppar upp och ner medan man redan spelar på flera bord är inget roligt. Ett filter, där man kan välja stakes, seats, deep eller inte och gärna lite mer vore smaskens.

 

Och så ergonomin. Jag har själv jobbat med systemutveckling i en massa år och sett folks händer, armar och axlar ta slut av applikationer med dålig ergonomi. Nu har jag använt FT shortcuts ett tag och man kan t.ex selecta ett bord bara genom att föra muspekaren över det och så kan man välja "fold to any bet" med en tangent. Bara dom två funktionerna sparar hundratals klickningar i timmen. Lite sånt i nästa version, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...