popquee Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 lol, just lol. Klart att sulla är en bra pokerspelare för att bli femma i million. Klart att sulla hade bra med tur för att bli femma i million. End of story and lock? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 10 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 lol, just lol. Klart att sulla är en bra pokerspelare för att bli femma i million. Klart att sulla hade bra med tur för att bli femma i million. End of story and lock? +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 lol, just lol. Klart att sulla är en bra pokerspelare för att bli femma i million. Klart att sulla hade bra med tur för att bli femma i million. End of story and lock? Finns verkligen inget som säger att man är en "bra pokerspelare" för att man FTar million, även om så inte behöver vara fallet nu. För övrigt har fsista rätt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Finns verkligen inget som säger att man är en "bra pokerspelare" för att man FTar million, även om så inte behöver vara fallet nu. För övrigt har fsista rätt imo. Kanske borde editera in "imo" i min post? Inget mot dig om du uppfattar det så utan enbart för att mitt inlägg är min åsikt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TiltTONY Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Kanske borde editera in "imo" i min post? Inget mot dig om du uppfattar det så utan enbart för att mitt inlägg är min åsikt.. Vad menade du med end of story and lock då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Sulla, vill bara stämma av lite, har du inte spelat FT i millon en gång tidigare? Om jag minns rätt har du väl ytterligare ett antal "bra" placeringar i olika turrar? En gång är tur,kanske?. 2 gånger är? Hur många av er gnällspikar har ett FT? Hur många har 2? Varför är det så ohyggligt svårt för andra pokerspelare att glädjas åt en annans klonk? Tur eller inte? Dåligt kortsnitt eller inte? Nä, gnäll på eran egen OTUR istället, och säg grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Vad menade du med end of story and lock då? Att jag tycker tråden är över och borde låsas. och säg grattis! Grattis sulla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Poker handlar ju bara om tur att folk inte fattat det ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Kanske borde editera in "imo" i min post? Inget mot dig om du uppfattar det så utan enbart för att mitt inlägg är min åsikt.. ja det borde du verkligen eftersom det verkligen inte är ett fakta att man är bra på poker för att man ftar million eller vilken annan turre som helst för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edsf Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Är det nån som överhuvudtaget fattar vad du skrivit här? Det reffererar ju inte det minsta till det jag skrivit. Jo. Kan nog ha att göra med att du gillar kommentarer som "jag kom till finalbordet genom att ha sjuk otur då mitt kortsnitt var det sämsta jag någonsin haft i någon turnering." Det är väl så att du inte klarar av att förstå det då du är mycket sämre än mig. Snarare var det ditt inlägg som var oförståeligt, vilket jag förklarade så fint. Och att flertalet i denna tråd inte har närmelsevis så bra turreresultat men ändå kritiserar mig för att vara turapa är bara patetiskt. haha? http://pokerforum.nu/forum/flerbordsturneringar/52969-ak-i-million.html#post1287106 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Jag vill inte vara sån men min åsikt är att TS är en av de som haft mest tur i turneringar på detta forum vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 team sweden hehe ps tjena fhaugen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teredo Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 TS = trådskaparen ? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 TS = trådskaparen ? eller? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Sulla, det ar naturligt att folk som du vinner pengar ibland, i mina ogon ar det dessutom gladjande i och med att det ar valdigt bra for pokerekonomin. Men vad vet jag, jag cashar nastan aldrig i turneringar, an mindre finalbordar. Lycka till i ME Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 I och med att jag redan bustat, nagot sulla definitivt inte hade gjort med min stack och den situationen som uppkom, sa kan vi val alla konstatera att sulla ar den battre pokerspelaren av oss tvaa, vilket pa ett naturligt satt ju innabar att hans syn pa denna pokerrelaterade fraga definitivt ar av storre vikt an min. givetvis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Trodde faktiskt fsista var kvar i ME, sorry om min post feltolkades. Har stor respekt för ditt kunnande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Jag bustade typ tio minuter efter din post, ingen fara alls, just nu ar jag mest glad over att fa komma hem och traffa min lillebror igen. Ratt sjukt mtp att man nyss forlorat en 2-3 MSEKev-flip pa ett ungefar, jag har val lite att lara nar det galler att bli upprord over turneringsbubblor, men faktum ar att detta inte ens var den varsta turneringsbubblan jag har varit med om, plus att jag ar extremt nojd med savel mitt spel som hur mitt liv ser ut i ovrigt, sa afaic har jag precis ingenting att vara bitter over. ligger handen i liverapporteringen eller kan du dra den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Den var stor men tror inte den var i miljonklassen, möjligen runt 1 imho. Surt hursom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Och att flertalet i denna tråd inte har närmelsevis så bra turreresultat men ändå kritiserar mig för att vara turapa är bara patetiskt. Du ser inte hur detta hänger ihop va? Sulla, vill bara stämma av lite, har du inte spelat FT i millon en gång tidigare?Om jag minns rätt har du väl ytterligare ett antal "bra" placeringar i olika turrar? En gång är tur,kanske?. 2 gånger är? Hur många av er gnällspikar har ett FT? Hur många har 2? Jag har inte sett sulla spela, men i handanalystrådarna här på forumet har han gjort ganska grova felanalyser. Sen verkar du inte förstå vad varians är om du tror att han automatiskt är bra pga 2 finalbord... Jag säger inte att jag är bättre då jag sällan spelar mtt, men några handanalyseringar har varit så fundamentalt fel så till och med jag reagerat på dom. Alternativet är att sulla är på ett par nivåer över alla oss andra och vi är år ifrån att förstå det han kan. Varför är det så ohyggligt svårt för andra pokerspelare att glädjas åt en annans klonk? Tur eller inte? Dåligt kortsnitt eller inte? I detta fallet är det för att op gnäller på att han hade otur trots att han sprang runt $61k över ev. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts