Gå till innehåll

Ta ut pengar med VISA UNG?


Poker2007

Recommended Posts

Fråga hon på banken efter ett Black AMEX.

 

Har du satt in pengar med ditt Visa UNG sedan innan? Så fall är det bara trycka withdraw så finns ditt kort att välja där i den fina listan.

 

Ja, det har jag. Kortet finns också sparat men saken är den att när man ska göra köp över internet med VISA UNG behöver man e-kort. Vid varje köp får man ett nytt och specifikt nummer just för det köpet.

Det som fattas när jag göra ett uttag är förfallodatumet, och nu är frågan är det förfallodatumet för det nummer jag fick när jag gjorde köpet eller det jag har på mitt bankort här hemma?

 

Banköverföring har jag provat ett par gånger nu men det står att jag ska prova igen senare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anledning till att hon tyckte du skulle ha visa ung istället för standard?

 

btw

 

American Express - Black card

 

Mycket lite är känt kring detta kort men på grund av ett felutskick under 2006 har en del uppgifter blivit spridda. Som kortinnehavare har man en personlig kontakt med en conciergeservice som man kan nå när som helst och be om (nästan) vad som helst. Startavgift $10000, årsavgift $5000 (Maj 2007).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skaffa ett valig visa istället visa ung suger

 

Det är inte så enkelt att fixa vanligt VISA hos Swedbank om man är 18 år och ingen inkomst. Jag ansökte men blev nekad för jag inte är en högskolestudent eller har en inkomst på minst 100 000. Fick fixa hos Skandiabanken istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte så enkelt att fixa vanligt VISA hos Swedbank om man är 18 år och ingen inkomst. Jag ansökte men blev nekad för jag inte är en högskolestudent eller har en inkomst på minst 100 000. Fick fixa hos Skandiabanken istället.

 

Är väl inte alls svårt? Alla mina kompisar har VISA och jag skaffade direkt när jag fyllde 18. Hade förvisso jobb men bara timanställd och tjänade inte 100k / år

 

Är två år sen nu men borde väl inte ha blivit svårare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl inte alls svårt? Alla mina kompisar har VISA och jag skaffade direkt när jag fyllde 18. Hade förvisso jobb men bara timanställd och tjänade inte 100k / år

 

Är två år sen nu men borde väl inte ha blivit svårare?

 

Jag tror inte du behöver tjäna 100k om året men i alla fall ha en inkomst vilket jag inte hade/har nu när jag är 18.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...