NeoSlayer Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Hallå.. Hade storstädning av lådor och hittade en gammal fyllegrej som jag tänkte dela med mig av. (ni som ej har humor bör sluta läsa nu). Det är en version av Sara Löfgrens låt "Starkare" fast jag döpte visst om den till "Tightare".. Det bör tilläggas att jag var ganska full och det kanske finns en och annan musikalisk lucka men kul hade jag iaf.. Here it goes... Även om du tog tillbaka allt du har lagt in. Även om du grät och sa, jag har aldrig känt så här. Även om du sa förlåt för alla bluffar du gjort, så skulle jag aldrig se din hand, igen jag svär. Om du lovade att ändra dig och bli normal, om du sa att jag kommer aldrig att raisa dig, så skulle det inte spela någon roll, för tro det eller ej, men jag callar inte dig. Refräng: Du får ta't, för jag foldar nu, ja jag foldar nu. För jag är tightare än du, ja jag är tightare än du, det har jag lärt mig nu. Du brände mina outs, när du fick det där som fick mig att förstå vad du egentligen har. Jag vet du har en image, du tror ingen ser, men när du försöker raisa mig ser jag bara den mer, för du får ta´t.. Refräng: för jag foldar nu, ja jag foldar nu. För jag är tightare än du, ja jag är tightare än du, jag är så mycket tightare än du, det har jag lärt mig nu. Du har bluffat mig mera än du tycks förstå, men markerövertag ja det heter väl så. Och du som tror på Spybar, och kallar dig bra, borde veta att i nästa pott är det ingenting värt.. Refräng: Du får ta't för jag foldar nu, ja jag foldar nu. För jag är tightare än du, ja jag är tightare än du, jag är så mycket tightare än du, det har jag lärt mig nu.... Ehh.. nästa steg blir "by the rivers of omaha" Citera
Vitae Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Den här kommer givetvis att sjungas högt och ljudligt vid festliga tillfällen i duschen (ja, hrrmmm, nu vet jag vad ni tänker era snuskpellar!) efter framtida turneringsvinster. Citera
Ruterkung Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Du borde verkligen satsa på en karriär som låtskrivare!!! Det var den bästa jag hört Citera
NeoSlayer Postad 3 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2005 hehe.. kul att någon har humor, även om jag tappat all trovärdighet som normal människa.. Citera
QoS Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 NeoSlayer, du bor i skara och skriver musik - säg som det är du är med i nästa säsongs Fame Factory! - QoS Citera
BrandonWalsh Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Haha, jag får lust att gå ner i min kompis studio och spela in skiten. Så jävla genialiskt! Citera
drc Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Det här är vad jag har åstadkommit i pokerlåtsbranschen: Verserna är tagna från verkliga livet: Lika bra att sluta klonka Melodi: Pessemistkonsulten Euskefeurat/Ronny Eriksson Man limpar in med ett par sjuor Ganska uppgiven efter ett par beats men när man tittar ner på floppen känns det ganska plötsligt toppen när en fyra, fyra, sjua kastas dit Så han checkar och jag betar runt ett pottbet Å snubben raisar en allin Då får du slaska i din plånka För vanskapet ska klonka sin fyra-tvåa med en fyra till Så det är lika bra att sluta klonka Det går åt helvete i alla fall För man vet att man ska kukas Av nån Alexander Lukas men man kämpar på för att orka stå pall Jag såg en kompis sitta där på sjukortsstöten med gömda Ess å bara mös men hur mycket han än beta skulle andra polarn sätta han(honom) på skit föratt han tänkte "Han är lös" Så när Essen ställer in på sjätte gatan tänker andra lirarn till ett litet tag synar ner med ett par treor sa "du jagar väl en stege" Klonk den trissen slog två väldigt höga par Så det är lika bra att sluta klonka Det går åt helvete i alla fall För man vet att man ska kukas Av nån Alexander Lukas men man kämpar på för att orka stå pall Å en stackare i EPL-mörk-tornan fick en raise av en aggro-bully-lort Han synar med två fina par har intm mycket marker kvar mens vår Calle spar tre höga slaskar-kort Killen ställer in efter bytet Vad jobbigt ! tänker jag då för min vän men snubben blir förvånad Å en hyfsad aning hånad när han får stegen rakt i fejan känn på den Så det är lika bra att sluta klonka Det går åt helvete i alla fall För man vet att man ska kukas Av nån Alexander Lukas men man kämpar på för att orka stå pall Men ibland kan det klonka så det knakar Man har essen och det floppas ess,ess,Ått Det är svårt att få nån action men till min stora satisfaction blir det möjlig färg och dåren betar pott Så jag raisar och loosern ställer in mig Å man kör dubbelfucken åt sin monitor Men utan att man fattar nåt så försvinner där min pott strito-flusho - Nä nu byter jag till porr Så det är lika bra att sluta klonka Det går åt helvete vilket som För man vet att man ska kukas Av nån Alexander Lukas Så nu skiter jag i allt och somnar om Citera
NeoSlayer Postad 3 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2005 NeoSlayer, du bor i skara och skriver musik - säg som det är du är med i nästa säsongs Fame Factory! - QoS Hmm.. det skulle vara för att få träffa Linda Bengtzing då.. Seriöst så bor jag 30m ifrån där eleverna bodde förut och många gånger har jag vandrat omvägar för att min oemotståndliga charm inte ska fångas på bild.. Citera
Recommended Posts