Mr.Lajban Postad 23 Juni , 2009 Rapport Share Postad 23 Juni , 2009 Har till sist kommit till insikten att jag kan behöva lite hjälp av ett pokerprogram. Någon som kan tipsa om vilket man ska börja med att testa? Något som är gratis? Behöver lite statistik för att ta bättre beslut nu när jag gått över och börjat lira cashgame... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 23 Juni , 2009 Rapport Share Postad 23 Juni , 2009 Hold em manager! edit. har dock inte hunnit lära mig ens en bråkdel av mig det än, men det verkar sviiiiiiinbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 23 Juni , 2009 Rapport Share Postad 23 Juni , 2009 Tror att alla går att få en trial-period på så att du kan testa dem. Vill du vara riktigt seriös så kan du ju testa de som finns och se vilket du gillar bäst. Sen kan man få många av dem "gratis" genom att regga sig till olika sidor via dem. HM kan du tex få gratis om du spelar in en $50-75 signupbonus på diverse sidor. Kolla deras hemsida för info. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts