BosniskPatriot Postad 21 Juni , 2009 Rapport Postad 21 Juni , 2009 Jag och ett par kompisar var på en stor pedikyrsalong för ett par dagar sedan och då kom naturligtvis frågan i rubriken upp. Dvs, vilket djur skulle man vinna en deathmatch mot ungefär 9 % av gångerna? Förutsättningarna är att man får röra sig inom en rund golfgreen med en diameter på 25 meter. Gräset kommer ha en konstant höjd på 7 mm oavsett hur lång tid fighten håller på. Runt greenen kommer en 10 meter hög barriär av sand att finnas. Efter många och långa diskussioner kom vi fram till att det djuret man oftast träffar hålstegen på river mot är Röd jättekänguru Människan som går in i greenen är en 27-årig man i bra kondition men utan erfarenhet av kampsport. Citera
DrRoland Postad 21 Juni , 2009 Rapport Postad 21 Juni , 2009 För optimistiskt? Du kan ju roa dig med att försöka få det där djuret att börja slåss. Bergsgorillan tillhör dom fredligaste djurarterna som finns. Dom är tom vegetarianer. Tyvärr så får dom ju inte vara i fred ens på de mest avlägsna platserna på den här planeten. Citera
SoderKrippa Postad 21 Juni , 2009 Rapport Postad 21 Juni , 2009 Du kan ju roa dig med att försöka få det där djuret att börja slåss.Bergsgorillan tillhör dom fredligaste djurarterna som finns. Dom är tom vegetarianer. Tyvärr så får dom ju vara i fred ens på de mest avlägsna platserna på den här planeten. Ja, dom asen! DÖD ÅT BERGSGORILLORNA!!!!! /SK Citera
BosniskPatriot Postad 21 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2009 Ja, dom asen! DÖD ÅT BERGSGORILLORNA!!!!! /SK Citera
Sparven Postad 27 Juni , 2009 Rapport Postad 27 Juni , 2009 Jag tror inte att man kan fixa 9% mot något av nämda djur i tråden. Jag skulle kanske gissa på en struts. Edit: Eller vänta en sparv såklart Citera
Dead-Inside Postad 27 Juni , 2009 Rapport Postad 27 Juni , 2009 Struts låter ju inte helt orimligt iaf. Citera
jonasmedz Postad 28 Juni , 2009 Rapport Postad 28 Juni , 2009 giraff? EDIT: ångrar mig efter att ha sett mitt eget klipp Citera
Recommended Posts