Drunken_Penguin Postad 20 Juni , 2009 Rapport Postad 20 Juni , 2009 Jag har försökt börja spela på Entraction ett tag, men klienten vill inte fungera med min dator. När jag öppnar klienten så kraschar båda mina skärmar. Det blir helt svart, minus att man fortfarande ser muspekaren och en grovt förstorad skuggkopia av övre delen av klienten på nedre delen av min huvudskärm (där högra delen är på vänstra sidan av skärmen och vice versa). Den är dock splittad på mitten, och delarna överlappar stort. Jag har testat ett par olika Entraction-klienter med samma resultat på alla, vilket känns lagom kul. Nån som förstår vad jag jiddrar om och har någon möjlig lösning på problemet? Om det hjälper kan jag försöka hitta min digitalkamera imorn och ta en bild på skiten. Citera
boman Postad 21 Juni , 2009 Rapport Postad 21 Juni , 2009 nu har du tom en anledning att inte spela på b2b, ändå försöker du.. varför envisas med världens äckligaste skitklient? Citera
Drunken_Penguin Postad 21 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2009 nu har du tom en anledning att inte spela på b2b, ändå försöker du.. varför envisas med världens äckligaste skitklient? Man måste obv testa alla nätverk iaf en gång för att se vilka som medriggar en mest. Citera
upandcoming Postad 22 Juni , 2009 Rapport Postad 22 Juni , 2009 vilka sajter har du testat? vad har support sagt? Citera
Drunken_Penguin Postad 22 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 22 Juni , 2009 Redbet och nån randomsite. Redbets (som jag tänkt börja spela hos) support vägrar svara på mina mail. Jag har alltså ingen info alls... Edit: har tagit bort de klienter som inte är Redbets, och kommer inte ihåg vilka jag testade. Citera
Recommended Posts