Lemiux Postad 1 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2009 Men fyfan va gytt, var i Australien i våras.. Dit BÖR man flytta Aah ja är så sjukt sugen. hur bodde du när du va där och hur länge? Citera
DL Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Postad 1 Augusti , 2009 Kan man köra 2 skärmar med de nya macbook pros ? (dvs 2 externa skärmar, utan laptopskärmen) och isåfall hur? Citera
SethCohen Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Postad 1 Augusti , 2009 Var där i våras dessvärre bara under två veckor då jag åkte jorden runt men jag ställer mig frågan varje dag varför jag bor i sverige och inte down under på sommaren och asien på vintern?! Folket var bara så sjukt trevliga och alla var så avslappnade. Sen att det var 30 varmt gjorde inte det värre Citera
Burning Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Postad 1 Augusti , 2009 Kan man köra 2 skärmar med de nya macbook pros ? (dvs 2 externa skärmar, utan laptopskärmen) och isåfall hur? Macbook Pro har bara stöd för en extern skärm så för att använda två externa skärmar får du köpa denna. Citera
Recommended Posts