#LOUDmouth# Postad 17 Juni , 2009 Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 Som topic lyder, finns double up SnG´s på FT och var hittar jag dom i.s.f? /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Majjen Postad 18 Juni , 2009 Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 Som topic lyder, finns double up SnG´s på FT och var hittar jag dom i.s.f? /#LOUDmouth# Detta har jag också undrat. Letat lite efter det utan vidare resultat dock. I värsta fall hoppas jag att de inför det snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
niotio Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2009 Som topic lyder, finns double up SnG´s på FT och var hittar jag dom i.s.f? /#LOUDmouth# Bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Deco89 Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2009 om du menar DoN sng's så finns dom inte på FTP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 är inte dom väldigt onödiga och tråkiga? är väl typ en fold historia, kan knappast vara pokeerns ljusaste sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts