Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

TILT !!!

Sitter och lirar men eftersom det gått så kasst har jag inte jätte mkt cash kvar på kontot och kan inte sätta in mer via moneybookers pga deras j*vla limitar hit och dit, trots att jag har verifierat mitt konto osv ...

blir svårt att fylla på borden :-P

• Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

jävla cp F****FTTA faqfgegeaga

***** Hand 1869645606 *****

0.25/0.50 Texas Hold'em (No Limit) - den 16 november 2009 02:30:36

Table TH 3806 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: HERO (48.35)

Plats 2: jef2113 (64.38)

Plats 3: ttitgars (53.80)

Plats 4: wtf19 (45.50)

Plats 5: Zero_Demon (30.00)

Zero_Demon lägg LM 0.25

HEROlägg SM 0.50

** Giv **

HERO [:9d:, :9c:]

jef2113 [N/A, N/A]

ttitgars [N/A, N/A]

wtf19 [N/A, N/A]

Zero_Demon [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

jef2113 Höj till 1.00

ttitgars Lägg

wtf19 Lägg

Zero_Demon Lägg

HERO Syna 1.00

*** Flop(Board): *** : [:Ad:, :9s:, :2c:]

*** Bet Runda 2 ***

HERO Passa

jef2113 Passa

*** Turn(Board): *** : [:Ad:, :9s:, :2c:, :8d:]

*** Bet Runda 3 ***

HERO Satsa 1.50

jef2113 All-in 63.38

HERO All-in 47.35

*** River(Board): *** : [:Ad:, :9s:, :2c:, :8d:, :Th:]

*** Showdown *** : Rake: 3.00 Totalpott: 93.95

HERO Lägger mig Vinst: 0.00

jef2113 [:Ah:, :As:] Triss i ess Vinst: 93.95

ttitgars Lägger mig Vinst: 0.00

wtf19 Lägger mig Vinst: 0.00

Zero_Demon Lägger mig Vinst: 0.00

Varför ska denna siten ALLTID jävlas med mig?!!!!!!!!

Sedan jag bytte site har jag backat varenda session..stört jävla skit...

Postad

Fy fan vad tilt inatt asså...

Först lirar jag NL50 och får den handen ovan mot mig vilket innebär att jag inte har tillräckligt med cash på siten för att lira 6 bord så jag lägger ner istället.

Försöker fixa in nya cash men nån limit på moneybookers har redan överstigits..

Försöker fixa limiten utan resultat...

Sätter över från bank vilket tar 2-5 dagar men bättre sent än aldrig!

Kommer på att jag har fått rb på en annan site och kan på det sättet fixa pengarna till moneybookers osv men då blir det ju dubbelt eftersom jag redan har satt över från bank..

Lackar lite men drar ett miniskott (bara NL100 lol), ligger typ BE och får AQs, internet dör.... kollar i HM och då har jag slutat -€3 vilket innebär ännu en backsession

TILT ?!

Postad

Och för att öka på tilten så har boss just nu feta problem med tekniken..

Kastas fram och tillbaka från och till bord, sitting out osv, detta resulterar i att man får byta bord (om man har fått stanna kvar dvs) och massa extrablinds man måste betala...

Så jag lirade bara typ en timme, blev faktiskt grönt !

Satte precis upp ett mål för veckan (t o m fredag), €1000 rejkat! Dock blir det nog rätt svårt om BOSS ska hålla på såhär ...

Postad

Ligger typ 70 dollar minus idag, låg 270 minus med vann en 400 dollars pott med AA vs KK så rädade resultatet. Blir inge mer spel idag troligtvis, för håller på att se Johan Falk filmen G.S.I. Svinbra filmer det där är alltså:-D

Kl.22 blir det paradise!;-)

Postad

Lirat en 6h session inatt, låg väl plus 2 första timmarna, sen minus de 4 sista :P

Nov

1: -

2: -

3: -

4: €141 (NL50)

5: 2200:- (Turrar)

6: -

7: -

8: €107 (NL50)

9: €170 (NL50) 5100:- (turrar)

10: €223 (NL50) 500:- (turrar)

11: 4500:- (turrar)

12: 700:- (turrar)

13: -

14: -

15: 600:- (turrar) €57 (NL50)

16: €96 (NL50)

Postad

Ytterligare en horibel pokerdag är till ända...orkar fan inte mer, detta är hopplöst..

Nov

1: -

2: -

3: -

4: €141 (NL50)

5: €220 (Turrar)

6: -

7: -

8: €107 (NL50)

9: €170 (NL50) €500 (turrar)

10: €223 (NL50) €50 (turrar)

11: €450 (turrar)

12: €70 (turrar)

13: -

14: -

15: €60 (turrar) €57 (NL50)

16: €96 (NL50)

17: €350 (NL50)

Postad
take a break som en vis man sa till mig. ;-)

haha, är ju inte så illa som det är för dig grabben ;)

+ att du bor hemma ...host ..ja du vet ..

Men nu när jag har både bonus och rb får jag fan lira i ordentligt för att nå mitt mål, man kan ju inte ligga på latsidan varje månad..

Postad
haha, är ju inte så illa som det är för dig grabben ;)

+ att du bor hemma ...host ..ja du vet ..

Men nu när jag har både bonus och rb får jag fan lira i ordentligt för att nå mitt mål, man kan ju inte ligga på latsidan varje månad..

Har iaf inte förlorat ngt :) (tror jag)

+ att jag har massor sv sysslor hemma som t.ex Plocka ut diskmaskinen, skjussa lillsyrran 1km till bussen ibland, städa varannan månad och Ladda ner filmer åt mamma osv. Det tär på krafterna.

Postad
Har iaf inte förlorat ngt :) (tror jag)

+ att jag har massor sv sysslor hemma som t.ex Plocka ut diskmaskinen, skjussa lillsyrran 1km till bussen ibland, städa varannan månad och Ladda ner filmer åt mamma osv. Det tär på krafterna.

haha ...ja, du verkar ha det jobbigt du ;)

Till att börja med så har jag ingen diskmaskin, men heller ingen syster så det går väl kanske jämnt ut? ;)

Städa varannan månad? :shock: :shock: :shock:

I mitt familjehem städade vi / jag varje vecka, stort hus...

När jag bor själv städar jag såklart inte alls, blir liksom enklast så..

Och förresten kan väl syster din gå till bussfan? ;)

Postad
haha ...ja, du verkar ha det jobbigt du ;)

Till att börja med så har jag ingen diskmaskin, men heller ingen syster så det går väl kanske jämnt ut? ;)

Städa varannan månad? :shock: :shock: :shock:

I mitt familjehem städade vi / jag varje vecka, stort hus...

När jag bor själv städar jag såklart inte alls, blir liksom enklast så..

Och förresten kan väl syster din gå till bussfan? ;)

Det går nog jämt ut, fast jag brukar utnyttja min syster till att göra mackor och städa undan efter mig när jag har ätit. Saker som att köra syrran till bussen vägrar jag göra om inte hon gör som jag säger.

Städa gör vi endast när det blir kalas osv. För då får mamma dåligt samvete över att det ser stökigt ut och sätter igång med städandet. Men det brukar bli vanligt "Svensson"-städande. Damma+dammsuga och sedan lägga undan allt (tidnignar osv) som är onödigt till ett ställe där man har det "stängt" och låter det ligga.

Inte när det regnar :(

Postad
Det går nog jämt ut, fast jag brukar utnyttja min syster till att göra mackor och städa undan efter mig när jag har ätit. Saker som att köra syrran till bussen vägrar jag göra om inte hon gör som jag säger.

Städa gör vi endast när det blir kalas osv. För då får mamma dåligt samvete över att det ser stökigt ut och sätter igång med städandet. Men det brukar bli vanligt "Svensson"-städande. Damma+dammsuga och sedan lägga undan allt (tidnignar osv) som är onödigt till ett ställe där man har det "stängt" och låter det ligga.

Inte när det regnar :(

Vi som är riktiga Svenssons var tvungna att städa varje vecka...

Ska dra igång liret nu, NL50..jag ger mig fan aldrig! Ska hinna lira en massa idag, handla mat, äta lunch och middag, springa en runda samt kolla Italien - Sverige ..hmm, vilket ska jag prioritera bort? ;)

springa
Postad

Tror jag seriöst ger upp nu, är så jävla förbannad på poker vill fan bara gråta ..

Regnet öser ner, man är helt instängd här och har inga polare här uppe, kul jävla liv ..

Denna sessionen var precis som alla andra, jag lirar hur stabilt som helst, sen smäller det till 2-3 badbeats på 5 minuter så är man nere 3bi...

Jobbar sig tillbaka till 1bi ned innan det smäller igen...denna gången var det helt jävla brutalt..

AK mot A9, han får in trissen..

Settar 44, han settar högre med 66 ...

AK mot KQ, han rivrar hålstegen

AQ mot 65, han turnar hålstegen

AK mot AQ ai pre, han sätter färgen..

44 på AA4 flopp, synar hans bet, 5 på turn, synar hans bet, 5 på river, tiltsynar på river, såklart har han ett svagt ess bara ...

Ta mitt jävla liv, var fan skall det här sluta? Backar ju fan €200 varje session, så jävla tungt. Spelar stabilt men det hjälps ju fan inte när folk spelar som idioter och vinner på det också..

Vill inte gå ned till NL25 för där spelar folk ännu sämre och det tiltar mig ännu mer, sit & goes är bara tråkigt. MTT's är nice men ger typ ingen rejk och ger större varians...

TIPS på hur jag ska få in till den förbannade hyran och dyra bensinen?!

EDIT: Och nu kom "you had a bad day" på radion också, passande! Och regnet fortsätter ösa ner utanför fönstret ...

EDIT 2: Och detta var mitt 2000e inlägg, mycket passande det också. Allt går min väg!

Postad

Jobba på, det vänder!

Har också "roligt" minne av den där låten. I 7an hade vi varit på nåt läger och så var vi på ett badhus. Skulle åka rushbana och så skulle jag ju springa i början och halkade så jag stukade handen rätt rejält. Dom direkt efter spelade dom den där låten i högtalarna....

J9s

Seat 1: grudathorn ($223.40 in chips)

Seat 2: xx Mr. White ($152 in chips)

Seat 3: babaorum321 ($46.25 in chips)

Seat 4: gastone x ($277.70 in chips)

Seat 5: Matesstar ($178.70 in chips)

Seat 6: tristness38 ($235.60 in chips)

Seat 7: grostiti ($58 in chips)

Seat 8: papiPope ($198 in chips)

Seat 9: SirFlopalot_ ($200 in chips)

Seat 10: igorator_ ($374.50 in chips)

ANTES/BLINDS

babaorum321 posts blind ($1), gastone x posts blind ($2).

PRE-FLOP

Matesstar folds, tristness38 calls $2, grostiti folds, papiPope raises to $6, SirFlopalot_ folds, igorator_ folds, grudathorn folds, xx Mr. White folds, babaorum321 folds, gastone x folds, tristness38 calls $6.

FLOP [board cards: 8 of Spades,Ace of Hearts,5 of Diamonds ]

tristness38 checks, papiPope bets $10, tristness38 calls $10.

TURN [board cards: 8 of Spades,Ace of Hearts,5 of Diamonds,8 of Diamonds ]

tristness38 checks, papiPope checks.

RIVER [board cards: 8 of Spades,Ace of Hearts,5 of Diamonds,8 of Diamonds,3 of Hearts ]

PLAYER_RESERVE

, tristness38 folds.

SHOWDOWN

papiPope wins $33.25.

Postad
1 bi minus på nl200. 4 bi minus på nl100. BRRRRRRRRRRRRRRRR, ska lira en timme till

SICKCKKCUICDC!!! KK vs AA nu, ai pre ofc. setup efter setup...KUL MINUSfhdsa

lol detta är en dag som det inte ät någon ide alls att cbeta...snart 1k back..

Varför lirar du så högt?

Postad
Varför lirar du så högt?

Lirar FR, spelarna är inte bra, har(hade?:roll: ) rulle för nl100.

Tagit igen lite så är typ 600 minus atm. Pallar inte sluta nu, vi ska ändå inte göra nåt så kör ett tag till.

Postad

Nä haha det är sjukt. Funkar inte. Setup hela tiden.

Några:

KK vs AA + KK ai pre

JJ vs AK ai pre

QQ vs KK ai pre

KK vs AA ai pre

JJ vs QQ ai på låg flopp

AJ vs 99 på JJ9x ai turn

och några till jag inte kommer ihåg. Sådär, tappat det jag vunnit senaste dagarna i stor sett. 1800 dollar minus i november igen.

Får trösta mig att jag får åka hem imorgon, SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SKÖNT!!! Ni kan inte fatta, godnatt