papiPope Postad 14 April , 2013 Författare Rapport Postad 14 April , 2013 gl Kommer behövas för detta måste ha varit säsongens sämsta match. All heder åt SAIK som stängde alla vägar, men detta håller inte. JG är kung. Så morgondagen kan bli fantastisk med Tyne Wear-derby och final nummer 2. Kan även sluta i katastrof. Citera
papiPope Postad 15 April , 2013 Författare Rapport Postad 15 April , 2013 Jo gårdagen slutade ju i katastrof med dubbel förlust.. För er som har lite att göra så springer Daniel Negreanu rätt ok i WSOP APAC Main. Fick nyss in AQ mot J9 på AJJ för stor pott och Q landade på river. Citera
Metaddict Postad 15 April , 2013 Rapport Postad 15 April , 2013 För er som har lite att göra så springer Daniel Negreanu rätt ok i WSOP APAC Main. Fick nyss in AQ mot J9 på AJJ för stor pott och Q landade på river. Ja om han vann den så sprang han jävlar i det rekordbra Citera
papiPope Postad 15 April , 2013 Författare Rapport Postad 15 April , 2013 Ja om han vann den så sprang han jävlar i det rekordbra Haha:lol: Q på river, men floppen var QJJ så rätt på ett sätt Citera
papiPope Postad 16 April , 2013 Författare Rapport Postad 16 April , 2013 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................-___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Citera
papiPope Postad 18 April , 2013 Författare Rapport Postad 18 April , 2013 Pokern går åt helvete. Skolan känns åt helvete. Fotbollen går åt helvete och hockeyn går fan långt åt helvete..... Citera
papiPope Postad 27 April , 2013 Författare Rapport Postad 27 April , 2013 Satelliter är rakt igenom parodi. Förbannat sjukt börjar detta bli. Newcastle gjorde för övrigt en bra match ikväll. Citera
papiPope Postad 28 April , 2013 Författare Rapport Postad 28 April , 2013 Haha fy fan. Kan nån låsa den här jävla dagboken(om inte hsvensson har något emot det)? Är så jävla trött på det här fittspelet. Hejdå. Citera
HSvensson Postad 28 April , 2013 Rapport Postad 28 April , 2013 Haha fy fan. Kan nån låsa den här jävla dagboken(om inte hsvensson har något emot det)? Är så jävla trött på det här fittspelet. Hejdå. Var ska du då tiltskriva? Citera
papiPope Postad 28 April , 2013 Författare Rapport Postad 28 April , 2013 Var ska du då tiltskriva? Haha sant, kommer behöva min dos av terapi i framtiden också. Lås inte. edit: Ja egentligen nu Citera
papiPope Postad 28 April , 2013 Författare Rapport Postad 28 April , 2013 Bara kötta vidare det vänder! Vette fan om det kommer göra det:-) 1.5 år sedan senaste dugliga cashen var värre än jag trodde. Citera
papiPope Postad 29 April , 2013 Författare Rapport Postad 29 April , 2013 Inte är ju Armin Van Buurens nya album så kasst! Citera
papiPope Postad 30 April , 2013 Författare Rapport Postad 30 April , 2013 Såg att Real Madrid chans att gå till final ligger på 12%. Alltså rätt givet att dom gör det. Fick man in lite inbyggt whine också. Nu avinstallerar jag alla klienter, tar paus på obestämd, men lång, tid och hoppas inte Alan Pardew begraver Newcastle. Later. Citera
papiPope Postad 30 April , 2013 Författare Rapport Postad 30 April , 2013 Jaja var close iaf. Hade Mourinho startat med Benzema ist för Higuain(som förvisso hade bra löpningar, men sen var det dåliga medtagningar och avslut) hade Real säkerligen vunnit med 3. Men Lars Bender avgör matchen när han får hälsenan avpillad vilket gör att Real förlorar allt tempo sista minuterna. Citera
papiPope Postad 3 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2013 Bossen ikväll. Lär däcka på Friends efter 3 timmar sömn i natt och nu känner jag mig full efter en öl.. Citera
NorthQ Postad 3 Maj , 2013 Rapport Postad 3 Maj , 2013 Bieber fan = Belieber -> Springsteen fan = Stoner? Citera
papiPope Postad 4 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2013 Bieber fan = Belieber-> Springsteen fan = Stoner? Hehe, typ? Ska väl tilläggas att jag inte är något inbitet fan, även fast man växt upp med honom eftersom farsan är det. Grymt konsert dock och jag lyckades hålla mig vaken hela tiden(nära att somna i början), för att sedan vara ute och kröka till 4... Citera
papiPope Postad 8 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2013 Firar mitt 5lax inlägg med lite +whine. Hyrde Jack Reacher för 1 kr(!) ikväll. Billigare än att tanka typ!!! Sen så dog typ alla i slutet, vilket gjorde filmen sämre än den kunde ha varit. Besviken. Citera
papiPope Postad 9 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2013 Är det dåligt att spela på att Cascada vinner Eurovision till 34 ggr pengarna? Citera
papiPope Postad 9 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2013 Talar för: *Flest views på youtube av "favoriterna" *Kända och har många fans sedan tidigare *Snygg sångerska *EDM *Enkel text *Sjukt många dåliga låtar tävlar Talar emot: *Folk vill inte att en danslåt ska vinna igen? *Danmark. Men vad fan är det? Och till 2.62 ggr pengarna? *Ukraina. Lär väl dock sluta femma. Går det att inte spela?! Citera
papiPope Postad 10 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2013 Känns som att denna blir farlig, 34 ggr pengarna också. Citera
Recommended Posts