Akumila Postad 17 Juni , 2009 Rapport Postad 17 Juni , 2009 Som rubriken lyder, får man $10000 cash som på Stars eller blir man inköpt om man vinner en WSOP-plats? Citera
fsista Postad 19 Juni , 2009 Rapport Postad 19 Juni , 2009 Stars kan inte köpa in, du får cash för första och sen är det W$.. Däremot ingår hotellet och jag tror inte du kan avboka det. Citera
badtorsker Postad 19 Juni , 2009 Rapport Postad 19 Juni , 2009 Man får $12k i cash på ftp, är dock inte helt säker på om man får i $ eller $T om man vinner fler än ett paket. Citera
Millhouse4 Postad 24 Juni , 2009 Rapport Postad 24 Juni , 2009 Jag vann ett paket på full tillt häromdagen och till min besvikelse ser det ut som att jag inte måste spela Main utan kan ta pengarna. Visst har jag uppfattat det rätt? Ingen kommer väl och kräver mig på 10.000$ sen när Main är avslutat och jag inte dykt upp? Hade varit kul o lira men det är lite mkt att slänga iväg på en turnering... Citera
jkkman Postad 24 Juni , 2009 Rapport Postad 24 Juni , 2009 på ftp får du 12 000 $T vilket är värt $12000 så länge du lirar mycket mtts eller sng. Annars kan du byta in det och får då 95% av värdet. Tror stars ger det direkt i $$ om man inte lirar. Citera
Blackbird Postad 24 Juni , 2009 Rapport Postad 24 Juni , 2009 Jag vet ingeting hur det är att kvala i WSOP, det är olika på andra pokersite. Är du 100% säkert på att man får turneringsdollar istället? Citera
jkkman Postad 24 Juni , 2009 Rapport Postad 24 Juni , 2009 Jag vet ingeting hur det är att kvala i WSOP, det är olika på andra pokersite.Är du 100% säkert på att man får turneringsdollar istället? ja, man får ett mail av support, så svarar man på det och sen kommer pengarna in på kontot. För mig tog det dock ungefär två dagar från att jag vann paketet innan mina $T var inne, tror det gick på under 24h för en annan forumit jag snackat med. Citera
Millhouse4 Postad 24 Juni , 2009 Rapport Postad 24 Juni , 2009 Jag fick mina 12.000$ insatt som vanliga dollar och inte T$ på full tilt. Tror bara det är T$ om man vinner mer än 1 paket. Men visst har de inget krav på att man måste lira WSOP? Citera
Blackbird Postad 24 Juni , 2009 Rapport Postad 24 Juni , 2009 Okej så man tex vinner ett paket från där så får man in det på kontot istället om jag har rätt. Citera
Blackbird Postad 24 Juni , 2009 Rapport Postad 24 Juni , 2009 Nja du låter som har mer kunskap än vad jag har, sitter med ganska usel bankroll på Full Tilt men låter nice det gör samma sak som PokerStars, inte alla siter gör det. Citera
Millhouse4 Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Mailade supporten och frågade hur det gick till o fick nyss svaret att deras event- avdelning skulle kontakta mig och fråga hur jag ville göra och att jag då hade 2 st alt. 1 Att spela WSOP och ansvara själv för inköp etc för pengarna. 2 Att få 10.000$ insatt som T$. Men eftersom ingen hört av sig och de satt in riktiga $ känns det konstigt att de plötsligt skulle kräva tillbaka pengarna. (Jag har tagit ut så att jag bara har 7K$ kvar.. Men jag antar att det visar sig.. T$ är inga problem för mig eftersom jag mest lirar STT och MTT Citera
Recommended Posts