Ferna Postad 15 Juni , 2009 Rapport Postad 15 Juni , 2009 Tja, floppa 2 par är det alltid rätt att gå in med alla marker då? (undantag om brädan har parat sig själv). Låt mig få det här klart en gång för alla! Citera
Sparven Postad 15 Juni , 2009 Rapport Postad 15 Juni , 2009 Tja, floppa 2 par är det alltid rätt att gå in med alla marker då? (undantag om brädan har parat sig själv). Låt mig få det här klart en gång för alla! Nej! (om detta bara är en illa förkläd gnälltråd så röstar jag för ban) Citera
Elitloppet Postad 15 Juni , 2009 Rapport Postad 15 Juni , 2009 Ingen bra tråd det här. Klart som tusan det inte ALLTID bara är att dega in med två par. Beror på sjukt mkt olika saker typ: Vilket tvåpar du har Vem du möter Hur djupa stackar ni har Hur brädan ser ut Finns väl 100 grejer till man kan ta upp. Citera
Ferna Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2009 Ingen bra tråd det här. Klart som tusan det inte ALLTID bara är att dega in med två par. Beror på sjukt mkt olika saker typ: Vilket tvåpar du har Vem du möter Hur djupa stackar ni har Hur brädan ser ut Finns väl 100 grejer till man kan ta upp. Verkligen 100 grejer? Okej det är nog rätt att folda om floppen ser ut som 789, men annars hur ska man veta om t ex fi sitter på set? Citera
Trillske Postad 15 Juni , 2009 Rapport Postad 15 Juni , 2009 Om du har 78 i en trebettad med 100bb är det ju klart du slänger in allt på 789, är det djupa stackar och limppot lär du inte göra det. Spelar du ens poker, eller funderar du bara ändå? Citera
Recommended Posts