five_star Postad 17 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2009 ...gay Vanhedra inte KLASSISKA TÄLJE! FRAMÅT STOLTA SSK! Linus Klasen kommer snurra snurra snurra this winter. You gonna be yr
five_star Postad 17 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Har aldrig förstått det här med att hålla på olika lag, vad är grejen? Vad händer om Barca möter Roma? Win-win? Om Barca möter Roma håller jag på Roma... Men mest håller jag på STOLTA TÄLJE! If you are a sportnörd like me så hade du understand!
five_star Postad 17 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2009 To report some POKA POKA POKA!!!!! Så är this month really bra! I´m gonna be up ALOT, flera tusen this månad! Och det var ett tag sedan. Have found en underbar knäppkorv också som ligger sådär härligt på tungan! Skinnet pangar i gommen och man blir alldeles varm i kroppen! I LIKE! /Tha Best Poka Playa Ever!! EEEEVVVEEEERRR!!!!!
zorba Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Om Barca möter Roma håller jag på Roma... Men mest håller jag på STOLTA TÄLJE! If you are a sportnörd like me så hade du understand! Nej jag kan inte alls förstå. Är det nån slags gardering? Alla lagen kan ju inte gå dåligt samtidigt liksom. Löjligt är det i alla fall.
five_star Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2009 Barca never goes dåligt!! Det är mitt säkraste kort på "bästa-lag-listan". Milton Keyens och SSK brukar alltsom oftast svika mig... Ikväll blir det POKA!!! Everyone is welcome att utmana mig! Höjer du går jag ALL IN !
five_star Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2009 Anyone som ska med och vandra Annapurna trekken i Nepal ??
five_star Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2009 First hour... +1kr. Dålig timme... Finns en gångbro i Laos över en flod som det kostar motsvarande 1kr att gå över. Många locals sparade den pengen och vadade i naveldjupt vatten med cykeln på huvudet istället! Vad gör man inte för en krona!? Jag har i alla fall råd att betala den bron nu efter denna timme...
five_star Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2009 i skuggan av Martonas framfart på fulltilt kan jag stoltsera med +66kr för dagen. /Tha Best Poka Playa Ever
AdslVerbe Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 Tycker mej ändå se ett litet mått av ödmjukhet lysa igenom
five_star Postad 20 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Tycker mej ändå se ett litet mått av ödmjukhet lysa igenom Everything är ju relativt. Beror på vad man jämför med. Uggl@, Kungrikard, Niklasdon, ADSLverbe, Djens, Matusow, Dörrrrrrrr och de andra random fishes eller med M-A-R-T-O-N-A-S. Funny that ingen har nån koll på vem det är... Gissningarna är ganska långt ifrån hittills. Soon it´s helg! Ska firas med en kall korv och faktiskt en Norrlands ikväll! Tillsammans med the making of stryktipsraden... /Tha Best Poka Playa Ever
five_star Postad 22 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Kall korv och juice till lunch nu
five_star Postad 22 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2009 finns det nått skönare ljud än när ett knäppkorvsskinn spricker... det är musik kära vänner!! Ljuv musik! Alot of plus today! Only donks som spelar Poka idag verkar det som! /Tha Best Poka Playa Ever
five_star Postad 22 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2009 ska man måla eller tapetsera ett rum som man vill ha i en mjuk grå färg... Hmm... Hmm... Hmm......................................... Om Tha Ten Point girl kommer in, vad hade hon gillat mest?
GulaGreger Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Det konstnärliga givetvis. Måla rummet med egna detaljer.
Nirwanda Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 En gång så besökte jag Scan korvfabrik. Vaktmästare sa till mig att om de kasta skräp i maskin. Nu slipper de sophämtning och sälja mer. = Korv Jag slutade äta korv.
five_star Postad 23 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2009 vanhedra inte korvens värld i denna dagbok. Det är forbidden ! Precis lika forbidden som urtråkiga jävla handanalyser som nog är det mest patetiska som finns... Och tråkigast... Sebban9 , om du läser detta kan du dra åt helvete. Du beter dig som ett psyko runt borden och jag blir rädd för dig. Har anmält dig på Svenska spel nu och kommer att polisanmäla dig om inget händer för ditt beteende är som sagt rätt scary...
five_star Postad 23 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2009 Today was a hard day at work!! Bara knappa hundringen plus!! Men en bra månad då jag endast bokfört två minus dagar denna month! Tha Best Poka Playa Ever är tillbaka i gamla gängor, hehehehehe! En knäppkorv i mun, one glas juice på bordet. Then ALOT OF POKA!!! /Tha Best Poka Playa Ever
five_star Postad 24 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2009 Det sjuka in the story är att jag räknat ut att jag har ca 75% att bli miljonär om jag spelar med hela min bankroll!! Tempting!! /Tha Best Poka Playa Ever
johantheman Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Postad 24 Augusti , 2009 Det sjuka in the story är att jag räknat ut att jag har ca 75% att bli miljonär om jag spelar med hela min bankroll!! Tempting!! /Tha Best Poka Playa Ever Kan man inte få se den uträkningen?
five_star Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Kan man inte få se den uträkningen? Jag har tagit tha snitt och räknat ut ungefär hur bra jag är (vilket är ALOT!!) och sen satsar jag allt på en hand och då har jag mellan 75-80% chans att bli miljonär. Läg därtill att jag skippade några goda råd från utsugaren Djens och vi klättrar ännu mer på stegen. Faktum kvarstår dock, 20% chans att bli yellow!! Satt med en JÄTTEstack igår på 635kr på ett av borden. Totally dominating! Utmanar allt och alla... /Tha Best PokaPlaya Ever
five_star Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2009 En kvällskorv på ingående
five_star Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2009 gratis norrlands guld i min lägenhet ikväll
madken1 Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Du är riktigt dålig, du köper in med 50BB och jag brukar söka upp dig för att du är så bra värde.
five_star Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Du är riktigt dålig, du köper in med 50BB och jag brukar söka upp dig för att du är så bra värde. LOL LOL LOL. Du är en av alla dessa som donerat till mig som gör att jag närmar mig 100k inspelade pengar. Vad nickar sopan?
DrClemetnz Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Du är riktigt dålig, du köper in med 50BB och jag brukar söka upp dig för att du är så bra värde. LOL LOL LOL.Du är en av alla dessa som donerat till mig som gör att jag närmar mig 100k inspelade pengar. Vad nickar sopan? två mkt bra inlägg
Recommended Posts