five_star Postad 4 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2009 En kall korv, lite juice och sen time for kolla på min bankrulle hela kvällen. Glöm aldrig att Red Tag is THA SHIT!!!! Vad gäller Harr
five_star Postad 4 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2009 Nån som vill ha pokercoachning??
Antisk Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Postad 4 Augusti , 2009 Nån som vill ha pokercoachning?? Du? Antog att det var en gåta
bossbaver Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Postad 4 Augusti , 2009 Zigenare is tha worst people ever! Efter det kommer Indoneser och Turkar Bäst är Norskor och svenskor tätt följt av Danskor! fyp
five_star Postad 5 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Hävdar fortfarande att Israeler inte har nått på jorden att göra. Vilken funktion fyller dom?? Vad vill dom uppnå??
five_star Postad 5 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2009 It´s summertime!! Skönt att det blev ett rungande NO i EMU-valet! Time for some Poka! Titta in vett ja och skriv några rader i chatten era jävla musmurare
five_star Postad 14 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Tha snitt rullar på i vanlig ordning... and the bankroll growing! pokercoachning mot timavgift Fiskeplatser för öring, röding och harr i norrland ges mot överenskommen avgift. Resetips ges enligt följande tabell: Europa 59kr Afrika 79kr Nordamerika 79kr Sydamerika 99kr Asien 119kr Oceanien 139kr Har själv besökt alla världsdelar flera gånger. Many times! Dax för en kall korv och juice sen you never know what the night have for you! Niklasdon, du beter dig bedrövligt på sajten. sitter och tackar för pengarna när du vunnit potter vilket är förjävligt illa beteende. Vad vill du liksom?? please tell me... /Tha Best Poka Playa Ever!!
five_star Postad 15 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2009 Niklasdon, jag vänta fortfarande på svar på what you want?? Vi kan säkert komma överens... One other thing! Vem fan är Syrene??? Och hur mycket back är denna människa egentligen?? Då jag själv har koll på en del och då är det minst sagt mycket... och då missar jag ändå hur mycket som helst. Måste nog vara den som spelat bort mest på micronivån. Utan tvivel. Satt nyss och synade ner mina 79kr med 10-4 off utan träff... ?????? VEM ÄR DENNA MÄNNISKA SOM ÅR UT OCH ÅR IN SPELAR BORT MYCKET PENGAR?? Vi snackar alltså tiotusentals nu... vilket är mycket på micro.
five_star Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Stå upp!!! För staden Göteborg!!! Framåt kamrater tjalallalalalala STÅ UPP!!! För staden Göteborg!!! Champions League soon!!
five_star Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Varför du sitter och beter dig som en äcklig snorunge vid borden och sitter och tackar för pengarna när du vunnit potter?? De få den tightaste röven på SS nu spelar. Ca 1/100 kanske. Så jag frågar igen, vill du nått speciellt?? Vi kan säkert komma överens lilla gubben
five_star Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Time for a kebab-pizza!! Later some Poka!! Det är Poka!!! som jag är bäst på! /Tha Best Poka Playa Ever
Hemdhes Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Stå upp!!! För staden Göteborg!!! Framåt kamrater tjalallalalalala STÅ UPP!!! För staden Göteborg!!! Champions League soon!! haha så får ni bara ett kryss..skapligt värdelösa
AdslVerbe Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 haha så får ni bara ett kryss..skapligt värdelösa ...så leder dom ändå allsvenskan med halva vårlaget borta. Skapligt bra.
five_star Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 no one hånar my IFK!!!! in this diary! Inte en spelare kvar sen vårlaget. Hysén ut dessvärre efter skada today... Hysén som är anledningen att vi ligger där vi ligger! IFK i all ära! But soon it´s hockey time! Och då är det SSK, Södertälje som gäller!!
nicklaslid Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 ...så leder dom ändå allsvenskan med halva vårlaget borta. Skapligt bra. Hif hade hela vårlaget borta, en riktigt go kämparinsatts av di röe, lite tur ska man ha också. Hysens vänsterytter btw Och 5stjärnan, jag har inte en blekaste om vad du pratar om.
five_star Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Hyfsat gameflow man har idag... Hade Djens, Ziigmund, Din_Fru eller Matusow sett mig lira nu hade dom become green in tha face! /Tha Best Poka Playa Ever
five_star Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Hif hade hela vårlaget borta, en riktigt go kämparinsatts av di röe, lite tur ska man ha också. Hysens vänsterytter btw Och 5stjärnan, jag har inte en blekaste om vad du pratar om. Hif gör det bra, visst... samma läge som IFK. Inte en spelare kvar sen vårlaget. Detta bäddar tyvärr för Elfsborg. Kan nog sätta min bankroll (Och det är ALOT) på dom tyvärr... IFK är dock Sweden´s roligatse klubb med alla ungdomar som släpps in. Att HIF fortsätter nöta med pensionären Larsson säger en del... herregud, bästföre datumet har ju gått ut för länge länge sen. Niklasdon, jag har föklarat för dig 3ggr nu vad du har gjort. Att du sitter och tackar för pengar vid vunnen pott (fjärde gången jag säger det nu). Du kan dra ifrån denna dagbok, not welcome anymore. Då du beter dig like a teenager.
Crappy Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Hif gör det bra, visst... samma läge som IFK. Inte en spelare kvar sen vårlaget. Detta bäddar tyvärr för Elfsborg.Kan nog sätta min bankroll (Och det är ALOT) på dom tyvärr... Vadå tyvärr??? Se till och håll på rätt lag bara. :mrgreen:
five_star Postad 17 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Ja, hela Elfsborg är ett stort "tyvärr". If you compare to IFK!!! Dock föredrar jag Elfsborg före både Kalmar, Helsingborg och AIK i guldstriden. Kor toch gott. Failar IFK är det Elfsborg jag hoppas på! Good news! Hysén is still funktionsduglig!!
five_star Postad 17 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2009 My favourite teams. Undrar om nån i hela världen håller på exakt samma som dessa... Fotboll: Italien: Roma Spanien: Barcelona England: Milton Keynes Sverige: IFK Gothenburg Hockey (The most important one) SSK!!! SÖDERTÄLJE SK!!!!!!!
AdslVerbe Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Good news! Hysén is still funktionsduglig!! Praise the Lord!
Dorrrr Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 My favourite teams. Undrar om nån i hela världen håller på exakt samma som dessa... Fotboll: Italien: Roma Spanien: Barcelona England: Milton Keynes Sverige: IFK Gothenburg Hockey (The most important one) SSK!!! SÖDERTÄLJE SK!!!!!!! ...gay
zorba Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 My favourite teams. Undrar om nån i hela världen håller på exakt samma som dessa... Fotboll: Italien: Roma Spanien: Barcelona England: Milton Keynes Sverige: IFK Gothenburg Hockey (The most important one) SSK!!! SÖDERTÄLJE SK!!!!!!! Har aldrig förstått det här med att hålla på olika lag, vad är grejen? Vad händer om Barca möter Roma? Win-win?
nicklaslid Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Hif gör det bra, visst... samma läge som IFK. Inte en spelare kvar sen vårlaget. Detta bäddar tyvärr för Elfsborg.Kan nog sätta min bankroll (Och det är ALOT) på dom tyvärr... IFK är dock Sweden´s roligatse klubb med alla ungdomar som släpps in. Att HIF fortsätter nöta med pensionären Larsson säger en del... herregud, bästföre datumet har ju gått ut för länge länge sen. Niklasdon, jag har föklarat för dig 3ggr nu vad du har gjort. Att du sitter och tackar för pengar vid vunnen pott (fjärde gången jag säger det nu). Du kan dra ifrån denna dagbok, not welcome anymore. Då du beter dig like a teenager. Jamen sluta pusa 3-5suited mot min q-q pre då? Det är ju precis som om du vill sponsra mig.. Men ok im gone
Recommended Posts