five_star Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Postad 12 September , 2009 Varför skriver du en pokerdagbok? Du verkar inte ha alla indianer i kanoten imo.. Och du verkar inte vara den kalla korvens mästare. Jag utvecklas som person och POKAspelare i och med detta. Punkt. /Tha Best Poka Playa Ever
SasaOmerbasic Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 Jag trodde bara feta personer åt korv? Men det är kanske är jättegott, vad vet jag..? Jag äter korv. Min mammas egenstoppade korv samt lite kvalitativ Tjeckisk pilsner är bra mkt finare mat än vad ken lyxar med på helgerna, typ pommes bea och sönderstekt entrecote edit: jag är inte tjock
five_star Postad 17 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2009 En kall korv med some POKA! blev det ikväll... Och seger för SSK !! Även Änglarna är ju på väg mot ett storartat SM-Guld! Ishizaki måste fuska sig till segrar för att hänga med... Tha Börs har gått hyfsat det senaste också... One more thing. Í am THA Best Poka Playa EVER!
Roob Postad 17 Oktober , 2009 Rapport Postad 17 Oktober , 2009 ishi <3 undra hur länge du blir kvar..
Recommended Posts