Starfitter Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 1. std 2. std 3. crai turn 4. std 5. obalanserat men slår nog om flopp med detta/2p/set iom hans lilla raise. 6. cbetar inte. sen betar jag två gator för värde 7. std Citera
John_teh_Donk Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 AA/KK är ju nästan samma hand här? Jao nästan samma. Men tycker skillnaden blir ganska stor i just denna hand, särskilt eftersom hand var ganska tight reg. Hade du haft AA är risken mycket mindre att han har AQ, som han myckel väl kan 3-beta. Inte lika troligt att han 3-betar KQ. Nu täcker du också upp många kombinationer som innehåller en K, och inte så troligt att han 3-betar QJ. Så känns som fi oftast har AQ/AA här om han är vettig. Och du får på nåt sätt två säkra tecken på att han inte har dig slagen om du har AA, men när du har KK är det tvärt om två tecken som tyder på att du är slagen. Blev snurrigt men hoppas det framkommer lite hur jag tänkte Citera
Osoon Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Postad 23 Augusti , 2009 riktigt intressant dagbok att läsa mouse Citera
VaNiaL Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Postad 23 Augusti , 2009 vad ligger rullen på nu? hur mkt satte du in? GLGLGL ska följas:) Citera
VaNiaL Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Postad 23 Augusti , 2009 Gillar inte 89s. Och KJ får jag in det på turn. Citera
Qhunden Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Postad 23 Augusti , 2009 Och KJ får jag in det på turn. Visst, men inte nödvändigtvis. En sån där minraise som fi gör kan ju ofta vara en helt random bluff och eftersom vi sitter i position kan vi lika gärna bara syna och låta honom betta river åt oss också. Citera
John_teh_Donk Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Postad 24 Augusti , 2009 Fint resultat Förstår inte varför du blev så rädd för turn och river. Var han fisk råkade han säkert hamna all-in med öppet stegdrag, var han grinder råkade han säkert price'a in sig med TPTK då han trodde du hade drag/sämre TP Citera
denario Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Postad 24 Augusti , 2009 ops missade att han var på bb, de troliga händerna är sagda då fast jag mötte två pers igår som höjde säkert 75% när knapp+ sb hade limpat in, beror väl på vem du mötte Citera
Recommended Posts