Gå till innehåll

m1978 försöker igen


m1978

Recommended Posts

Haft några dagböcker här tidigare men känt att det blivit lite för mycket poker och whine så tröttnat.

Tänkte försöka en gång till och inte bara lägga upp massa whine händer :-D

Inte heller bara fokusera på pokern utan lite annat med, för det finns väl annat i livet än poker? :rolleyes:

 

Signa precis upp nytt konto på en av Entractions sidor så tänkte väl spela mest där framöver å fixa in nån fin bonus förhoppningsvis. Ingen lysande bra start där dom första gamen men det kommer hoppas jag :-D

 

Mer om mig här kanske en annan gång annars är det bara fråga.

 

Fick förresten pokertracker gratis nu när jag signa upp så ska väl använda det och se om det kan hjälpa mitt spel. Har aldrig använt såna program förut trots att jag länge funderat på holdemmanager eller sngwiz.

 

Kan väl tillägga att jag spelar mestadels sng´s då det går snabbt och tiden inte alltid finns men har väl vunnit mest genom åren på mtt. Även börjat spela rätt mycket omaha på senaste med ganska bra resultat. Mer om det senare..

 

Tjaio

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan väl skriva lite mera nu när jag ändå har tid.

 

30 bast.. ser ut som ca 20? =)

 

Livet består av Poker, sport och tjejer. Ok liiite fest oxå :roll:

 

Har väl inga jätte stora framgångar inom pokern. Har en $11K vinst i nordicbet sm och ett strulande internet från trolig sm vinst i mörkpoker i vintras då jag ledde med nästan 50% av markerna med 6 pers kvar innan nätet totaldog.

 

Får ibland för mig att gå och spela lite turneringar eller 20/20 cash på cosmo men blir sällan numera då polarna inte är lika pokerkåta längre :-(

 

Jobbar heltid men kommer från 1:a september gå ner till 40% pga dåliga tider så får se hur man ska lösa det där

 

Aja kanske kommer på mera sen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Good Luck sir!

 

Ty

 

Poker, sport och tjejer låter som ett mycket sunt liv, I like :)

 

Jag klagar inte :-D

 

 

 

Semester denna vecka och massa fusball, kan det bli bättre?

 

Confederations cup + u21 em. Fast faktiskt inte så jätte insatt, någon som har bra inside information var man ska sätta sina bet?

 

Såhär ser spelet ut idag

 

Brasilien - Egypten 1 1,30

Usa - Italien 2 1,62

Odds 2,11

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ty

 

 

 

Jag klagar inte :-D

 

 

 

Semester denna vecka och massa fusball, kan det bli bättre?

 

Confederations cup + u21 em. Fast faktiskt inte så jätte insatt, någon som har bra inside information var man ska sätta sina bet?

 

Såhär ser spelet ut idag

 

Brasilien - Egypten 1 1,30

Usa - Italien 2 1,62

Odds 2,11

 

Akta brazil egypten. Egypten=underskattade Brasilien=överskattade imo. Bara en varningens finger :D

 

Tycker det ska va runt 1.5+ i odds på brasilien för att man ska tippa på dom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GL med dagboken.

 

Höjer ett varningens finger för Serbien, som jag tror tar hem mästerskapet.

 

tack tack =) så det är serbien som gäller alltså, kanske ska slänga in en slant på dom då flera verkar tro på dom

 

 

Vad har du haft för ROI tidigare på sngs och hur många bord spelar du samtidigt? Blir det kanske att pokern ersätter de 60% av jobbet som försvinner sen?

 

Ses på borden, GL! :-)

 

 

har haft så många olika konton genom åren men det jag spelat mest på senaste tiden har jag 12% på 780 spel. Vette fan om det är bra eller dåligt :-D var uppe på nästan 40% efter 200 spel men sen dala det

 

spelar oftast bara 4 bord för att hålla fokus men blir väl 6 ibland, sen blir simultanförmågan för dålig då jag har en förmåga att ha x antal msn fönster öppna samtidigt =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick in brasilien tillslut men var på håret, nu håller vi tummarna för italien ikväll.

 

Egypten överraskade mig och Zidan var riktigt duktig, dom var värda ett bättre öde. Fast straff situationen var lite pinsam, göra en Rivaldo mot just Brasilien :-D

Att spelare kan få så ont i skallen av att få boll på armen eller benet, tänker man inte på alla kameror runtom som får dom att se ut som riktiga fånar.

Nästan ännu värre att hela Egyptiska laget står å skriker efter båren när alla sett att han blivit träffad på armen LOOOOOOOL

 

Nu blir det några kalla dricka i väntan på Italien.. Forza Italy.. bara för tipset då.. Heja Charlie Davies om han spelar.. go bajen go

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjuvar, smyggnagare, fattiga bajen etc etc....... ;-)

 

Du verkar dock sympatisk så GL ändå :-)

 

 

Hängde inte riktigt med här men tack =)

 

 

 

 

 

Paus i matchen, vad håller italien på med, riktigt dåliga.

 

Tveksamt rött kort till usa, tveksam straff till usa.. killen sprattlar till som han håller på att dö, världens mest onaturliga rörelse, visst han är på han men ändå..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu bär det av ut till värmdö för att spela lite golf, jag suger rätt hårt på golf men skönt att komma ut lite i solen. Skulle behöva en caddie =)

Hoppas hinna hem till Sverige u21 kl 18 men kan bli tajt.

 

Såg ett recept som verkar gott, kanske pröva ikväll.

 

1 Fläskfile

1 Förp fetaost

1/2 burk creme fraiche

1/2 purjolök

salt å peppar

 

Mosa fetaost tillsammans me creme fraiche, hacka purko fint och blanda i, salta och peppra.

 

Skär snitt längs hela filén och fyll med röran, knyt ihop filén med steksnören och grilla.

 

Låter kanon tycker jag, å lite färskpotatis till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Patrik Gerrbrand klar för bajen :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

 

Fan vad skönt, oerhört stabil mittback när han var i bajen senast, tyckte han borde fått chansen i landslaget när han var som bäst. Inte sett han spela sen dess men han går till 100% rakt in i startelvan :-D

 

Snart bär det av till söder, ska ut med jobbet och käka på nåt cocaratcha ställe eller vad det nu hette, tapas typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte skrivit på ett tag nu.. Varit mycket fotboll i veckan, följt både u21 och confederation ganska mycket.

 

Sverige har imponerat stort och blir inte förvånad om dom slår ut england och går till final det vore grymt. Nu åkte spanien ut mot usa nyligen vilket måste ses som en stor skräll då em mästarna inte förlorat på 35 matcher och 15 raka vinster. Trodde inte direkt det var usa som skulle spräcka sviten.

 

Pokern går sådär. Prövar på super turbo med blandade resultat :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man måste ju faktiskt älska dom här tomtarna som på allvar gång på gång tror att dom har bäst hand och gör skit syner å drar ut :twisted:

 

Sb höjde just min big blind och jag tar synen med KQ.. Flop kommer KQ3.. han continue bettar och jag pushar all in och han tar synen med 99.. turn 9.

Båda var djupa så inte så att han var commitad på nåt sätt.. aja :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VILKEN JÄVLA MATCH.. 0-3 i paus efter riktigt junior spel i eget straffområde.. men juniorerna blev män i andra halvlek.. 3-3 och väntan på 2 gånger 15 min övertid.

Hur mycket står det att Berg är värd imorrn i tidningarna då?

Efter matchen lämnar man sthlm ett tag, blir buss neråt åt göteborgshållet, skönt att komma ifrån ett tag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...