ludvvig Postad 13 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 13 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Ok..... nu smäller det: Jag, Ludde och Captain Amerika sitter nu på Radisson i Guatemala city och taggar inför kvällens live highstakes mot koreaner. Blinds 100/100 sek, std raise pre 400-800 sek. Senast hade en kille en plastpåse med $10k. Detta kan gå på flera sätt, återkommer med snyft eller success-stories. Vi kör iaf delad rulle för att minska variansen. Gogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Ok..... nu smäller det: Jag, Ludde och Captain Amerika sitter nu på Radisson i Guatemala city och taggar inför kvällens live highstakes mot koreaner. Blinds 100/100 sek, std raise pre 400-800 sek. Senast hade en kille en plastpåse med $10k. Detta kan gå på flera sätt, återkommer med snyft eller success-stories. Vi kör iaf delad rulle för att minska variansen. Gogogo Klonka nu ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Ok..... nu smäller det: Jag, Ludde och Captain Amerika sitter nu på Radisson i Guatemala city och taggar inför kvällens live highstakes mot koreaner. Blinds 100/100 sek, std raise pre 400-800 sek. Senast hade en kille en plastpåse med $10k. Detta kan gå på flera sätt, återkommer med snyft eller success-stories. Vi kör iaf delad rulle för att minska variansen. Gogogo GL GL .. ser fram emot Trip report Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Ok..... nu smäller det: Jag, Ludde och Captain Amerika sitter nu på Radisson i Guatemala city och taggar inför kvällens live highstakes mot koreaner. Blinds 100/100 sek, std raise pre 400-800 sek. Senast hade en kille en plastpåse med $10k. Detta kan gå på flera sätt, återkommer med snyft eller success-stories. Vi kör iaf delad rulle för att minska variansen. Gogogo Gl hf Vad gör rika Koreaner i Guatemala? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Gl hf Vad gör rika Koreaner i Guatemala? Det undrar jag också, ska försöka förstå det ikväll, återkommer. Var likadant för några år sen. _____________________________________________ Mr Kim -> 2-outade Ludde sist: .....Men inatt ska det fan sluta sluta såhär istället: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 update ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 update ffs 1+ hitta ni klonken och njuter av det goa livet i guate city eller sitter kidnappade efter att ryktet har spridits ? edit : jag hoppas inte på 2an ..inte så värst troligt men i dessa länder är det faktiskt en risk man inte helt kan bortse från. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 14 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Inget bra gemensamt all-in EV vs. utfall igår som Ludde antydde. "Suck-out"-skills och/eller "snälla få stå nu då"-skills saknades helt hos de av oss som degade mindre tight. Annars verkade även åsikterna gå isär rejält kring hur man bör spela 9-11 pers fullring holdém med grunda stackar. Sista timmarna på kvällen blev det omaha och hetaste diskussionsämnet var värdet hos botten 2 par. Upp till Ludde att ge exempel på händer från gårdagen. För att summera blev det iaf nettoback för vår gemensamma rulle. Ungefärliga siffror i sek: Ludde: -25k, Jänkarn: -15k Mr Tight: +10k Summa summarum -30k, ca -10k/person m.a.o. Ingen av oss jublar Edit: Mer positivt att vi inte blev rånade eller kidnappade, nöjd med detta självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 14 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 15 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 15 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Vad fan har hänt med bananen!? Om det är han jag tror så har han alltid varit vektight och endast 3bettat AAxx pre de gånger jag har mött honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 16 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 17 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 17 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 17 Juli , 2009 Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Kan ju förövrigt berätta att jag med största sannoliket kommer att missa en connection då jag bara har 1 timme på båda mina mellanladningar i USA och min beresta amerikanska vän berättade att han brukar klara det på en timme, men då är han amerikan.. Aja, hoppas på det bästa! Jag tror det är rätt lugnt. Fick själv 40 minuter eller något när jag skulle mellanlanda på Heathrows på väg till Aussie och kände mig ruskigt nervös mtp att Heathrows är en (världens?) största flygplats. Dock kom det någon form av buss som körde oss till rätt terminal och allt flöt fint, behövde inte ens springa eller halvlöpa. Klonk! Så förhoppningsvis sköter dom det lika fint på dina flygplatser. Håller tummarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Well... Tack till er som läst och följt oss. Tighten fortsätter säkert Säger samma som Ludde, tack till läsarna. Tack till Ludde för sällskapet också. Lämnar denna DB till arkivet nu och fortsätter på gamla vanliga stället: http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/46642-kvartal-1-31k-mot-100k-i-ar-mr-tight-plo.html Tro det eller ej men sen Ludde-Luddelito drog har pokern online fan gått bra igen under hela 2 dagar(!!), har alltså t.o.m vunnit $ även utan hjälp från rakeback. Slump eller samband? Se graf m.m. i vanliga DB:n Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 1 December , 2009 Rapport Share Postad 1 December , 2009 bump, kan du logga in på msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts