Drunken_Penguin Postad 13 Juni , 2009 Rapport Postad 13 Juni , 2009 Finns det något nätverk som har någon vettig trafik på Fixed limit Omaha? Har spelat en del på Ongame och fattat tycke för spelet, men trafiken brukar vara sådär. Har kollat lite på Pokerstars och Full Tilt men de verkar inte ha någon nämnvärd trafik heller. Nån som vet? Citera
edde13 Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 har inte sett någon större utbud på det på något nätverk faktiskt. Citera
Tyler84 Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 Är lite i samma situation, testat en del men ej hittat något nätverk med någon vidare trafik. Mycket tacksam om någon känner till ett nätverk med vettig trafik! Citera
DrRoland Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 Varför vill ni spela det där skitspelet? Citera
Drunken_Penguin Postad 14 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2009 Varför vill ni spela det där skitspelet? För att det är fruktansvärt lätt att göra pengar på det. Citera
Djens Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 FLO måste vara det hemskaste spelet som någonsin uppfunnits så det inte finns nåt spel du blir så utdragen på. Citera
Othello Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 Kolla på pokersitescout.com, men annars håller jag nog med djens. Även om det var FLO som jag började spela när jag lärde mig omaha. Citera
Drunken_Penguin Postad 14 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2009 Pokerstars verkar ha lite småaction iaf. Och JAG gillar fortfarande spelet. Citera
zlatan11 Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 Jag har lirat endel på party för något år sedan. Kan va värt att kolla upp om man vill. Citera
Drunken_Penguin Postad 14 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2009 Jag har lirat endel på party för något år sedan. Kan va värt att kolla upp om man vill. Jag menade faktiskt Partypoker i mitt förra inlägg, skrev lite fel. Tack för tipset hur som helst. Gillar inte klienten nämnvärt dock, plus att deras bonussystem verkar helt åt helvete och framför allt svårförståeligt. Citera
nordkvist Postad 1 Juli , 2009 Rapport Postad 1 Juli , 2009 Hur slutade det, har du hittat något schysst? =) Citera
Drunken_Penguin Postad 2 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2009 Inget med nämnvärd trafik direkt. PLO får duga... Citera
Recommended Posts