sherqs Postad 2 Maj , 2005 Rapport Share Postad 2 Maj , 2005 Får två pers med varsin dator men i samma nätverk med samma ip lira på samma sida samtidigt, men på två olika bord? * RP och flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Borka Postad 2 Maj , 2005 Rapport Share Postad 2 Maj , 2005 fick detta som svar när jag ställe frågran till expekt. "Dear Customer, As long as you dont play at the same tables and in the same tournaments is ok. Regard, Dan Andersson Pokersupport Expekt.com Ltd." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sortguld Postad 2 Maj , 2005 Rapport Share Postad 2 Maj , 2005 Hallå. Ville bara tillägga att du visst får spela i samma turnering. Jag jobbar på ett Internetcafe där det varje dag sitter folk och spelar i samma turneringar. Jag menar en turnering med typ 1000spelare varför skulle man inte få spela i samma? Jag har spelat i samma turneringar som mina kompisar från cafeet typ freerolls mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts