Zyr Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 Aldrig sett 9-max bord tidigare, är det en ny trend? finns fler 9-max bord än vanlig på 10-20 (party poker). nån som kan förklara för mig varför man hellre spelar på 9-max istället för det vanliga (10, fullring) * RP - QoS * Citera
Papa Kubo Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 9-max är väl närmast standard hos B2B-nätet? Citera
morberg Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 9-max introducerades på Party i samband med en uppgradering av mjukvaran (kan ha varit ~1 månad sedan). Jag postade en fråga om det i Party-tråden, men fick inget svar. Det mest uppenbara skälet är att det är bättre för siten med 9 spelare. Fler händer per timme som ger rake. Citera
Zyr Postad 2 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2005 mm, om de använder samma "rake-regler" på 9-max som 10-max drar dom en lite extra cash i timmen men va ruttet, jag vill ju spela på 10, inte 9, gillar inte udda tal, fan Citera
Hjort Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 mm, om de använder samma "rake-regler" på 9-max som 10-max drar dom en lite extra cash i timmen Jo, i en relaterad fråga så kan man ju undra varför deras shorthandedbord rymmer sex spelare när raken sänks först vid fem spelare. Citera
Krissan Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Likadant på Victor chandler-nätverket, bara 9-bord överallt. Citera
Uben Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 9 är väll standard från början, 10 blev det iomed internetpokern. Iallafall så jag förstått det? Citera
trexter Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 F = Fun factor X = Number of players F = 1 / X Citera
sMeller Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 F = Fun factorX = Number of players F = 1 / X Det är alltså roligast att spela med sig själv? Citera
trexter Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 F = Fun factorX = Number of players F = 1 / X Det är alltså roligast att spela med sig själv? Nix, error: Can't divide by zero. edit. räknar förstås bara fi : P Citera
Recommended Posts