Espen Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 40 spelare kvar 30priser sitter med 6,5K. Spelet är avvaktande och tight. Blinds 150-300 och jag raisar 800 utg +1 med A-K. 2 steg bakom mig höjer om till 3k och foldas tillbaka till mig. Givet ställ eller kan jag hitta folden här? Citera
Mr.Lajban Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 Om du tycker att det gav dig ett jobbigt beslut så tryck in degen direkt nästa gång och låt någon annan ta beslutet. Citera
sulla Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 Om du tycker att det gav dig ett jobbigt beslut så tryck in degen direkt nästa gång och låt någon annan ta beslutet. Ingen bra ide... Citera
Matteprof Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 Instapush i alla MTT. Enda undantaget är satelliter till en större tävling med 30 paket och 40 kvar, då får du kika lite mer på average, struktur osv. Citera
Starfitter Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 Om du tycker att det gav dig ett jobbigt beslut så tryck in degen direkt nästa gång och låt någon annan ta beslutet. 2 deep fof that.... Om han hande <12bb kanske Citera
Bluwajt Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 Enda undantaget är satelliter till en större tävling med 30 paket och 40 kvar, då får du kika lite mer på average, struktur osv. Då måste det ju vara bättre att openfolda isf? Citera
Lobo Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 Instapush i alla MTT. Enda undantaget är satelliter till en större tävling med 30 paket och 40 kvar, då får du kika lite mer på average, struktur osv. Då måste det ju vara bättre att openfolda isf? Vänd på det! Då hade kanske Fi foldat. Citera
Matteprof Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 Då måste det ju vara bättre att openfolda isf? Japp, inte omöjligt, men det är en helt annan diskussion Citera
Recommended Posts