Gå till innehåll

Hur många olika har du hånglat med under en kväll?


Tympanon

Recommended Posts

Själv har jag bara hunnit med en tjej under samma kväll, men det har hänt desto oftare.

 

Det vore intressant och veta hur ni andra ligger till? Någon kanske tillochmed har något slags rekord. :)

 

Det måste vara olika tjejer, under samma kväll/natt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är långt ifrån värst, men mitt pers är tre tjejer. Dock är det här väldigt länge sedan, i ettan på gymnasiet.

Jag var på väg med buss till en liten håla inte långt därifrån jag bodde för en sunkfestival som jag skulle se med två tjejkompisar.

Väl på bussen springer jag på tre lulliga tjejer som visar sig vara ett år yngre än mig. Jag sitter på sätet framför dom, och dom lutar sig fram och pratar.

Till slut hamnar den ena tjejen i mitt knä, en annan brevid mig, och den tredje hänger över sätet. Ganska snart konstaterar en tjej att hon i knät "nog vill hångla lite", och visst...så blir det.

Jag "hinner med" alla tre under den 15-20 minuter långa bussfärden och bytte väl mail eller nummer eller nåt med alla tre och träffade dom nån gång till framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lyckades slingra mig in på en fest på lidingö och det va inte vilken fest som helst ;)

 

ca 25 brudar som firade sin kompis 18-årsdag + jag och en polare. även om vi sett ut som zeb machan hade vi fått ligga.. lyckades även med att "fingra" på 2 brudar samtidigt.

 

så där lyckades man sätta rekordet för hångel. 7 brudar blev det totalt.

 

rätt smutt var det när man låg i sängen, vände mig lite då o då för att hångla med olika brudar :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

17 st. Och jag skäms fortfarande.

 

Historian var som sådan att jag och en polare hade precis gått ur 9an och skulle givetvis fira att vi hade slutat högstadiet. När vi har fått i oss några öl var kommer vi på att vi ska tävla om vem som kunde hångla med mest töser. Sagt och gjort, jag fråga varenda tjej som såg någorlunda normal ut om hon ville ha en "puss". När väl pussen var på gång så var det bara, att ehm... ja trycka in tungan och hoppas att hon var med på noterna. :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
ok, nu till det annu mer intressanta

 

hur manga killar har ni hanglat med under en o samma kvall (och reglerna ar simpla, du ar sjalv en kille och 100% heterosexuell)

 

mitt rekord ligger nog på 6 på en kväll. kan nämnas att det blev en 5-6 flickor den kvällen också, varav 2 var över 50+'are. detta skedde 9e november 2002. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, nu till det annu mer intressanta

 

hur manga killar har ni hanglat med under en o samma kvall (och reglerna ar simpla, du ar sjalv en kille och 100% heterosexuell)

 

mitt rekord ligger nog på 6 på en kväll. kan nämnas att det blev en 5-6 flickor den kvällen också, varav 2 var över 50+'are. detta skedde 9e november 2002. 8-)

  • sdb79736.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

2 st är väl mitt rekord

 

men jag har en kompis som ( förr i tiden) när vi var ute en tendens att ragga med brudarna in på toan på uteställena, där inne brukade han PU''A dom, och sedan gå ut till oss och köra upp fingrarna under näsan på oss :shock:

 

Kan ju säga att han hade mer än 2 st iallafall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rekordet är över dussinet iaf (10år sedan på Kos, så lite suddigt). Hångel är fint, men nu tror jag att högsta tillåtna siffra är 1st och det ska tydligen vara samma flicka hela tiden. Längtar tills man är 50+ och bli intervjuad i ngn sunkig femman-dokumentär, där man berättar att det är "skönt att byta" och "skön fru du har" etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...