Jennez Postad 7 Juni , 2009 Rapport Postad 7 Juni , 2009 Hej forumiter! Ola och jag har tråkigt denna soliga söndag och vi bestämde oss för att dra ihop ett gäng och dra till Gröna Lund. Dags för Femkamp, karuseller och skoj! Vi är redan några stycken och sidebetsen kommer att stå som spön i backen! De som inte vill betta får tävla för äran. Vi inser att vi är sent ute men kl 16.00 hade vi tänkt oss samling utanför huvudentrén. Häng på! Det blir ett minne för livet! Citera
MikeTime Postad 7 Juni , 2009 Rapport Postad 7 Juni , 2009 ...och missa när Söderling blir totalkrossad av en schweizare? Citera
Jennez Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2009 Sådär! Vågade åka de flesta karusellerna. Dessutom vann man inte mindre än två st giganstiska basketbollar. Mina basketskillz är grymma! Vi avslutade med en pilsner och en winerschnitzel på Tyrol, sedan en mysig färjetur till Slussen. Bra dag! Citera
valterego Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 Vilka blev det på deltagarlistan till slut? Citera
Jennez Postad 8 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2009 Vilka blev det på deltagarlistan till slut? Bara jag och Ola. Vi sket i att vänta när vi insåg att ingen dyker upp med två timmars varsel typ. Citera
valterego Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 Varför blir jag inte förvånad? Både att ingen dyker upp och att ni inte hade någon framförhållning? Okej okej, det var ett plötsligt infall. Men å andra sidan, hade det varit en planerad aktivitet så hade ni gått ut med förfrågan typ......två timmar innan. Citera
Recommended Posts