t3h_h4x0r Postad 1 Maj , 2005 Rapport Postad 1 Maj , 2005 Hej jag har börjat spela Shorthanded FL 3-5 spelare. Jag skulle vilja läsa lite litteratur eller artiklar på internet om det för att blir ännu bättre. Jag vet inte var jag kan hitta sådant, har ni några tips? * RP och flytt till Pokerstudier - QoS * Citera
halob Postad 1 Maj , 2005 Rapport Postad 1 Maj , 2005 Hej jag har börjat spela Shorthanded FL 3-5 spelare. Jag skulle vilja läsa lite litteratur eller artiklar på internet om det för att blir ännu bättre. Jag vet inte var jag kan hitta sådant, har ni några tips? i holdembrain finns det en shorthand del. finns här http://frsve011.thg.se/holdembrain.pdf Citera
t3h_h4x0r Postad 1 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2005 Tack för den, jag har sett att Hjort har länkat till några gubbar som har skrivit om shorthanded på internet nånstans, men jag vet inte vad det är för tråd. Om du ser detta hjort kan du länka dit? Citera
t3h_h4x0r Postad 1 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2005 det ska jag kolla upp tack så mkt ayecappy Citera
Recommended Posts